Oct 20, 2010

MAHU BELI HANDBAG INI PLSSSSS!!!



Bestnya cuci mata , serius rasa tenang je...kalau en.hubby aku dengar nie confirm dia akan kata aku memang macam tue..kalau nampak shopping komplek ke atau barang2 yang aku suke confirm hilang semua penyakit , pening pun jadi x pening...hehehehe..(",)...

Buat pengetahuan en.hubby serta cowok2 , bapak2 dan balak2 di luar sane sekalian , ketahuilah korang itu adalah sifat semulajadi wanita ...jadi jangan la di larang kalau awek2, cewek2 dan ibu2 nak shopping , kalau x izinkan shopping cukup la sekadar window shopping...sekarang nie kan dah mudah x payah nak ke pasar raya , dalam tenet pun boleh...tengok macam aku sekarang sudah berkenan pada satu handbag nie...en.hubby bersiap sedia la dengar drama sedih rayu merayu dari isteri mu nie..

Sekali lagi aku sudah jatuh hati dan terpikat pada barangan berjenama di dalam tenet.. kali nie handbang (coach ) arghhhh!!! macam mane nak pujuk en.hubby nie , minta dia belikan aku sempena anniversary yang akan datang ke or guna saje duit sendiri..rezeki bulan nie pun boleh tahan...ermmm!! tapi kalau ikutkan syarat pula bulan nie dah x boleh shopping tapi still boleh di bawa ke bulan depan kan..tinggal bape hari je lagi!!!

yeayyyyy!!!!!! en.hubby tolong izinkan saya..harap2 selepas mendengar luahan aku nie , terbuka la hati en.hubby nak izinkan aku beli...



12 comments:

kasihibu said...

hehehehe...
terapi minda tu... ;p

Kaseh NazLieza said...

sama la kiter kak..shopping punyer psl..skt pon jd baik..

Cik Tim said...

owh,..meyh le sesama berdoa agar en.hubby akk belikan ye.. hehe.. klw merayu2 xdapat, akk guling2 dari ruang tau smp ke dapur.. haha.. ala..ala..kuchu2 hotak hey.. haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ala..pujuk rayu je cik abg tu..hikss..

::FAIZ:: said...

hehe, semoga dapat....

Rizziela said...

En hubby bukan ajer izinkan..terus dia belikan sekali kalau kena dengan rayuannyer :D kasi cair hatinya :D

atuk said...

Assalamualaikum Amy

lelaki kalah dengan pujuk rayu
selamat memujuk....he he

Wassalam

AngahSayang2314 said...

wah... hebat gak pujuk rayuu amy ye... hehehe.. harap2 berhasil la.. heheheh good luck

[leily.laily] said...

sy pun kenan gak patern tu tp regenye.. mak aiiii.. leh tahan gak.. =)

Tieah Madian said...

Haha..
Minta je la kat husband..
Gerenti dpt punye lah..

aibaks said...

ahaks..pujuk je die mek.. aibaks sokong! hehe...

eelobor said...

ingat nak beli satu utk cik puan kita kat umah tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign