Oct 5, 2010

KALAU DAPAT MASSAGE BESTKAN..


x suke kucing tapi pinjam untuk buat hiasan je ye !!!


Rasa macam nak gi massage je
badan sakit2 lenguh sane sini
mungkin seminggu out station keje keras sangat
tue yang sampai sakit2 badan tue...

Dari semalam dah fikir nak gi massage
tapi hari nie tak bertindak pun
rasa malas sangat nak kuaw umah
kalau kena massage nie mesti bestkan..

Bile la aku nak stop dari bekerja keras
hahaha..bunyi macam keje berat sangat
padahal keje menunggu je...

cite pasal menunggu
teringat pulak dekat sowang bangla aku nie
dia sanggup tunggu aku dekat 8 jam
semata2 mahu ceritakan masalah dia..
tapi yang sedihnya dia dah meninggal dunia dua hari lepas
akibat kemalangan di tempat keje..
ala yang masuk berita baru2 nie
tangan dia sangkut dekat mesin..

Sedih owww..
walaupun dia bangsa asing
tapi aku simpati dengan apa yang terjadi padanya
tambahan bile ingin menyampaikan berita itu kepada ahli kuarganya
x sanggup dowh..

uishhh x mau sedih2 lor
dari massage sudah beralih ke bangla pulak
apa nie dah janji x mau cite pasal keje kan
ok la time to rest
kang jauh pulak aku melalut








4 comments:

eelobor said...

ada gak baca dalam berita itu ari....

Bee said...

benci bangla. .massage n sauna. .lepas tu segar je rasa. .hehe. .

Nurmala Mazlan said...

Hahahahaha
comel la kucing yg pakai towel kuning tu

ozzy said...

salam..
Sesekali badan kita juga perlukan rehat.. kendurkan urat2 yg tegang..minda pun lebih tenang...senaman ringan juga elok dilakukan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign