Oct 17, 2010

BILE DAH DAPAT BETIH NAK PULAK PEHA



Happy weekends all...

Hari nie tangan ada sedikit gatai nak buka Nuffnang...Niat di hati saje nak lihat pencapaian minggu nie...tapi sangat la terkezut kerana sesuatu yang di luar jangkaan aku...alhamdulillah satu pencapaian yang sangat bagus nie...nampak x tangga tue menuju ke arah atas...cume semalam je agak menurun sebab tue aku x sertakan same but still masih boleh di banggakan coz less more than 200 je...hujung2 minggu macam nie memang sukar nak dapat visitor yang ramai , al'maklum la cuti2 selalunya orang nak berehatkan...

Bile tengok visitor makin bertambah , mula la tamak mengusai diri dan selalu berfikir sendiri bile la aku nak dapat angka 1000 sehari ye sebab pencapaian aku paling tinggi baru 7 ratus lebih je... insya'allah satu hari nanti pasti aku akan dapat juga sebab dulu pun aku pernah berazam macam nie..masa tetamu lebih kurang 100 orang je sehari...satu pencapaian yang baik juga la bukan senang nak buat orang datang rumah kita kan...

Jangan serik datang rumah aku ye..insya'allah aku akan pastikan teratak aku sentiasa akan di hidangkan dengan pelbagai hidangan...thanks again...(",)...


4 comments:

Nur Azila Ismail said...

insyaallah akak akan dapat capai angka tu nanti :)

Kak Amy said...

insya'allah mudah2an thanks dear..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slm...

tahniah amy...semoga btmbh2 angka tu ye..hehe

Kak Amy said...

salam zura...

thanks dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign