Oct 6, 2010

NOT FEELING WELL




Salam..

Agak lewat sikit aku menjengah di sini, tak tahu kenapa hari nie rasa x sedap badan sangat..dari pagi tadi aku dok pening dan muntah2..nak kata salah makan x mungkin pulak coz en.hubby ok je, kami makan makanan yang same..ish entah la.. tapi sejak aku out station nie memang aku rasa x sedap badan...mungkin penat sangat kot...

Aku cube untuk tidak mengambil sebarang ubat tapi makin teruk pulak...jadi telan jugak la panadol, sekarang ada rasa lega sikit tue yang boleh update sini..bile dah x sedap badan nie mood pun macam hampeh, asyik nak baring je..ish kalau di layankan makin menjadi2..kena lawan nie kasi cergas sikit..

Kalau boleh aku x nak layan tido, rasa takut pula sebab mesti ada benda yang menganggu, x tahu la korang pernah alaminya ke tak,tapi aku kerap kena terutama time badan lemah..nak tahu apa yang ganggu baca di entry seterusnya..aku nak cari maklumat sikit dalam tenet..tungguuuuu ye!!!




3 comments:

Azman Roslan said...

ohh.. kena tunggu ke.. heheh..

ibu qaleesya said...

rehat2 kak.. petang nnty joging k.. hehe

Unknown said...

muntah? hmmm kena buatan "orang" kot ;o)
kacau masa tido,, dulu ade gak pernah.. skrang ok..makna ubah tido awal..
kuman "Pandai..." Entry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign