Oct 5, 2010

MISSION COMPLETE



WOW! THANK GOD! dia dah beri explanation yang sebenar... well, that gurl yang dia maksudkan tue bukanlah aku.. itu apa yang dia kata la.. biarlah orang nak kata aku perasan lebih, but SUMPAH aku lega giler vavi.. at least takde ar masalah nie berlarutan.. naseb baik la problem nie dapat di selesai..haish... TRAUMA aku di buatnya!

dia kata, the gurl that she was talking about was not me, itu pasal orang lain.. ermm.. tapi yang aku pelik, kiasannya tue lebih kepada aku,pape pun x kisah la janji aku buat keje dengan betul.pening lalat kejap korang baca coz x tahu hujung pangkal kan..aku cite pasal seseorang nie yang agak x puas hati apabila tawaranya aku tolak mentah2..bile tak puas hati mula la cakap2 belakang,serius aku malas nak amek pot sangat, buat menyemak kepala otak aku je..yang pasti dalam bab keje aku memang tegas..

IM CONFUSED! dia cakap lain buat lain tapi apa yang aku perlu buat ialah, BUAT BUDUH SUDAH! mane mungkin aku boleh puaskan hati semua orang, betul tak!! well, at least kalau betol la apa yang aku tafsirkan nie betol, dia dah tahu yang aku tak akan terima tawaran dia... im sorry..seriously aku x suka buat keje kotor, aku x kan tergamak tabur pasir dalam periuk nasi aku sendiri,aku bersyukur dengan apa yang aku buat sekarang,walaupun x sekaya mane tapi aku tetap berpuas hati dan selesa dengan kehidupan aku hari nie.

Pape pun aku terima explanation dia.hope pasni kalau ada yang x puas hati lagi just cakap in front of me no need sampai menyampai..aku x suka cara macam tue, kalau aku menolak sesuatu perkara tue pasti aku mempunyai sebab.jadi terima la seadanya ye..kawan tetap kawan tapi dalam perniagaan x ada istilah semua tue...hope dia boleh faham...

-MISSION COMPLETE-






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign