Oct 12, 2010

STRESS KEGUGURAN LAGI.......


Arghhhh!!! stress nya aku, balik2 gugur..gugur..gugur..., bape kali nak gugur nie, dah x larat aku nak menghadapai masalah nie..apa la nasib aku, x macam orang lain..satu masalah satu masalah aku hadapai...ya allah ya tuhan ku kuat kan diri aku ya allah agar aku dapat menerima semua ujian yang kau berikan ya allah...

Serius aku sedih bangat nie..dah macam2 aku cube tapi tetap gugur juga...husband pun dah mula merungut asal banyak sangat keguguran nie..bukan husband saje malah ibu aku...ibu mertua aku..adik beradik aku.. semua bertanyakan soalan yang same, asal banyak sangat keguguran, arghhhh!!! tensionya la, macam mane aku nak buat lagi nie..

Kalau aku biarkan pasti makin menjadi2 lagi keguguranya..aku perlu cari penawarnya untuk hentikan masalah ini...
tapi bagaimana?? dengan sape aku harus berjumpa....ke ikut saje seperti abg aku katakan...oh tidakkk jem sekejap otak aku memikirkanya....apa masalahnya boleh jadi macam nie...sebelum nie x de pun sekerap ini...tolong aku kawan2...Apa korang x faham apa aku story nie..kalau x faham korang tengok la pic kat bawah nie...

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Termenung mengenangkan nasib....lihat lagi ye!

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


Nie la dia keguguran yang aku maksudkan...
merata2 dia jatuh mane lah orang x merungut...
sekarang makin kerap pulak jadi abg aku suruh buat treatment
pasnie en.hubby, mom,mom in law n adik beradik aku x perlu merungut lagi
jawapanya pegi ke 'yun nam hair care' hehehehe.....(",)


27 comments:

Sheherazade said...

tipah tertipu hehe :P

Intan Inn said...

aduhai suspennyer..baru nak bg kata semangat baca sampai habis...barulah lega sket..erm samalah intan pun selalu gugur juga..dan skrg terpaksa korban rambut kene potong...huhuhuhu

aienda said...

cheh!! apedaa akk ni...

wat org risau jee....


hahaha..

(terkene suda!!! :P)

ibu qaleesya said...

hahahah suspen je akak nih

Unknown said...

laaa ingat kan gugur mende heheheh..
dulu masa aku rambut panjang dulu (mmg panjang, dulu-dulu la) masalah gugur juge... pastu guna shampoo & perapi Body Shop.. yang ada nama BRAZIL NUT. 1 shampoo 1 conditioner... memang berkesan try laa
link entry dah up..
kuman "Dapat RM55,000..." Entry

Kak Amy said...

salam peri pia..

sekali sekala tertipu apa salahnya hehehehe...

Kak Amy said...

salam intan...

samelah kita amy pun dah kerat pendek dah ha...

Kak Amy said...

salam ain...

sowie erk buat adik akak nie wisau jangan la marah cayunk hehehe...

Kak Amy said...

salam bani..

oit jangan marah ha..nanti kena jual

dakpipimerah said...

ingtkan keguguran anak,,huhu

Kak Amy said...

salam kuman...

wah tahnks ye harus di cuba nie...

Kak Amy said...

salam dak pipi...

x la dear keguguran rambut...

Kakcik Seroja said...

ish ish ish... kakcik ingatkan gugur yang satu lagi tu! Gugur rambut rupanya! :)

aSmiDar said...

suspen ler..ingat ape yang gugur tadi..hak.hhak.hhak..

aSmiDar said...

suspen ler..ingat ape yang gugur tadi..hak.hhak.hhak..

Kak Amy said...

salam kak cik...

gugur rambut la kak

Kak Amy said...

salam asmidar...

jangan marah ye..

sarah-najwan said...

aduhai amy dear...

terkezuat akak dik..dah la tgh melayan lagu maher zain kat umah awak ni....akak pom "keguguran" mcm awak tu bila rambut panjang..last2 potong pendek...xdelah keguguran..

xsukakan..letih nak sapu rambut yg luruh itew...

p/s: akak terkezut btul baca tajuk n3 awak tau..

eelobor said...

cuba licinkan...pasti tiada mslh keguguran lg...hihihihi

AngahSayang2314 said...

amy kita serupa la... angah pun keguguran rambut gak kadang hubby bising merata2 rambut angah sepah.. pening kepala dah..x tahu nak guna shampoo apa??

n3 amy buat suspend jer

Lieya said...

isk isk iskkkk wat suspennn je... aahhahaha

Kak Amy said...

salam..

angah : same la kita x taw nak pakai syampoo apa lagi huhu...

lieya : sowie erk sekali sekala kasi suspennn sikit hehehe...

eelobor : kalau ikutkan hati nak licinkan je tapi semua x kasi la..

sarah : sowie ye kak kasi akak terkezut je...

Kak Amy said...

salam..

angah : same la kita x taw nak pakai syampoo apa lagi huhu...

lieya : sowie erk sekali sekala kasi suspennn sikit hehehe...

eelobor : kalau ikutkan hati nak licinkan je tapi semua x kasi la..

sarah : sowie ye kak kasi akak terkezut je...

yanamib said...

cissss sabo je lerr sis ni..hehh~

kurgkn mkn fast food kut..huhu~ sy pn ada mslh keguguran juga..ops ops rambut gugur..teehee~ =p

Nur Azila Ismail said...

hehe akak .. bru nak bersimpati taw . hehe

Nazz@Purple said...

adik nazz try product BAWANG yg jackie chan pakai tu..dia kate ok dah..cuma bau herba nya kuat sikit le..

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak pakai syampoo ape? awe memang keturuan kak..kalu rambut panjang akan banyak gugur..paling panjang awe simpan sampai pinggang...tapi tak larat gugur dan sakit kepala.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign