Oct 14, 2010

DINNER DI PIZZA HUT KB MALL


Malam nie dinner di luar bersama rakan2 ofis en.hubby di pizza hut... aku nie kureng sikit kalau makan di pizza..kalau di mcd ke , kfc ke boleh layan tapi malangnya sekarang aku tengah usaha control makan ayam dan daging..harap2 boleh la bertahan huhuhu....

chicken soup but aku lagi prefer mushroom soup

Inilah dia makanan dinner kami ,
aku cume makan sepotong je..cannot go la!!
sekarang perut sudah keroncong..aduh nak makan apa nie ,
skodeng apa yang ada dalam freezer la...

10 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Amy


saya suka piza
he he
nyam nyam

Wassalam

Kak Amy said...

salam atuk...

amy x bape suka sangat la atuk...

Puteri Iqa Izyan said...

kak amy! beshnye mkn piza..

lme x mkn.. ;p

JULYA said...

julya dah berpaling arah ke domino's...sodap dan mughah.sup eh boleh refill

eelobor said...

KB.....rindu nyer.................

Ayu said...

kb mall oh kb mall..dh lama x jenguk sana..(",)

jemput dtg rumah
http://mylilcutie.blogspot.com/2010/10/nombor-18.html

i tagged u..hihi

cikpia said...

lamanya tak makan piza............ yummy!!!!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

lama x mkn pizza..hehe

::FAIZ:: said...

trus rasa lapar

sarah-najwan said...

suka mkn pizza..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign