Oct 21, 2010

KETAWAKAN ORANG KAN DAH TERKENA PADA DIRI SENDIRI

Morning readers....

Hari nie aku x bape sihat dan memerlukan sedikit rehat... jadi pagi nie aku x dapat la nak blogwalking ke rumah korang .. mungkin dalam tengahari or petang , aku datang ziarah korang..but pagi nie aku tetap nak post satu entry berkenaan story bola sepak malam tadi...

Perlawanan bola sepak di antara kelantan dan kedah.. dua2 team yang sangat hebat dan aku enjoy dengan game semalam , walaupun aku nie penyokong perak tapi di sebabkan perak sudah tersungkur lebih awal jadi aku sokong la negeri cik siti wan kembang nie... bukan berpaling tadah ok tapi sebab aku tinggal di negeri pantai timur jadi terpaksa la sokong.. Opsss!! terpaksa hehehe..ala lagi pun salah sowang player kelantan kan asalnya dari perak , jadi x salah la kalau aku nak bagi support... ahaks macam la player tue nampak aku (",) ....

Semalam walaupun kami just tengok dekat umah , tapi cara kami mengalahkan macam berada di stadium je.. hahahaha (",) lawak betul la...lagi lawak bila aku sampai terbawa2 dalam tido..first time nie mimpi macam tue.. terkezut en.hubby dengar aku bercakap dalam tido sambil buat aksi lagak ngeri (",)..masa en.hubby kejutkan aku tue , aku boleh pulak tanya kenapa?? than bile dah betul2 sedar tue baru la aku tau yang aku bermimpi rupanya , sedang mengarahkan indera putra mengambil bola... gile la sampai terbawa2 dalam tido lak , padahal aku bukan fanatik bola pun...

ishhhh!!! buat malu betul la , masa breakfast tadi en.hubby dok ketawakan aku sambil melakonkan semula babak2 lucu tue huhuhuhu... malu siut !!! macam mane la boleh mimpi macam tue.. ketawakan lagi budak sepak dinding tue sekarang hamik kau terkena pada diri.. pasnie kena slow sikit la tengok bola , kalau x jadi parah lak kang x pasal2 laki aku pulak aku tendang... kan naya hahaha...(",)...


p/s: en.hubby tolong berhenti ketawakan saya ye.. sian saya tau!!~~huhuhu!!!

2 comments:

Tieah Madian said...

Haha..
Aku nak tgk smlm, tp kan aku lps je bergayut skjp kat fon terus lena..
Sedar2 dh jam 1 pg..
Aiyoo..

Kak Amy said...

golak kan den ye huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign