Oct 7, 2010

OPEN HOUSE PUSPANITA KADA



Baru balik dari open house PUSPANITA KADA atau name panjangnya 'Lembaga Kemajuan Pertanian Kemubu'.aku bukan ahli puspanita ye tapi aku just follow mother in law aku je.ahli puspanita nie lebih kepada kakitangan dan isteri pegawai2 kada..


Mother in law aku nie bekas pesara kada..jadi no wonder la dia di jemput same dan di kenali ramai.aku pulak jadi kekok hehehe...x biasa you keje aku nie biasa gan bangla je ahahai....seronok jugak kan jadi bos besar nie, semua orang respect malah ada yang sampai menitiskan air mata bile jumpa ummie..


terharunya aku....

terharu2 juga bile nak cite pasal makan nie hehehe...makanan banyak tapi di sebabkan aku nie memilih sikit bab makan, jadi just melantak bihun goreng je tapi serius makananya memang best thanks puspanita next year jemput kami lagi ye...memang enjoy siap ada karaoke lagi n first song di nyanyikan pula oleh adik ummie...tersenyum lebar mak mertua aku...balik open house sempat lagi kami melencong ke super market membeli belah...jangan x tahu aku gan ummie mempunyai minat yang same hahahaha...



p/s: esok nak pergi matafair pula...jom kita survey2 tiket untuk next year punya holiday nak....





2 comments:

Rizziela said...

Bestnya boleh tumpang g open office

ibuintan said...

menantu mithali, bestnye jenjalan ngan MIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign