Oct 14, 2010

GAMBAR BAPA MEMPERKOSA ANAK...

Salam..

Fristly aku nak minta maaf ye
kalau entry aku hari nie
buat korang x selesa...



Gambar bapak perkosa anak..ishhhh!!! agak keterlaluan pulak tajuk aku hari nie..naik seram pulak aku nak story kat korang..tapi apa pun aku nak share jugak dengan apa yang terjadi depan mata aku pagi nie...subahana'allah...nasib la kau nie MUS kalau x , dah lame makan penyepak aku...ade ke dengan anak sendiri pun jadi..sian la kat budak tue umur baru setahun jagung dah kau perkosa...kalau dah buncit nanti macam mane...sape nak jawab???

Sakit hati betul la , nak leraikan x berani..entah apa yang aku takutkan pun x tahu la.. kalau la aku boleh buang perasaan takut tue jauh2 kan bagus dapat juga aku bantu si TASYA.. maafkan aku TASYA aku x dapat tolong kau dari di perkosa bapak kau sendiri, walaupun kejadian berlaku depan mata aku tapi aku x terdaya nak membantu. sedih n terkilan sangat...

Tak pe MUS , hari nie kau terlepas dengan aku tapi percaya la , satu hari satu masa aku akan pastikan yang kau akan dapat pembalasanya..masa tue baru kau tahu langit nie tinggi atau rendah...kalau kau x faham juga x pe nanti aku suruh en.hubby aku bagi kau faham...tunggggggguuuuuuuuuuuuu!!!

Kat bawah nie ada pic yang sempat aku snap semasa kejadian berlaku pagi tadi , jadi kepada yang rasa x sanggup nak lihat..hentikan mouse korang di sini tapi sekiranya korang simpati dan ingin melihat kejadian sebenar scrollkan mouse korang ke bawah....



'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'


Opss!! bukan ini ye,
pic nie aku saje nak tunjuk supaya korang scroll mouse ke bawah lagi..



'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

melihat gambar lucah adalah di larang

tapi kalau korang nak tengok juga

lihat la...



'

'

'

'

'

'

'

'




Inilah Mus dan Tasya yang aku maksudkan...
kucing kesayangan ummie , apa punya kucing la...
anak sendiri pun jadi nak mengawan..macam mane banyak x mati
kalau dah baka dari yang same je..anak ke cucu ke cicit ke semua ko nak sebat...



JANGAN MARAH HA...


p/s : kalau ada sesiapa yang berminat untuk join cutest baby contest boleh la klik di sini ...


20 comments:

Unknown said...

uhu! serius berdebar! hahahahha :)

Unknown said...

memang drujana betul.. tak berkembang la nampaknya gene-pool tu kan ehehhe
kuman "Darfur.." Entry

atuk said...

Assalamualaikum Amy

aduh2...
mula2 malu nak scroll
bila scroll
rupa2 nyer si miawww
he he

Wassalam

Kak Amy said...

salam ieda...

Jangan debar2 cool2 sudah hehehe...

Kak Amy said...

salam kuman...

taw x per..beranak pinak banyak tapi cepat mati...

Fieza79 said...

aduhh suspens je...kucing upe nya...

manggosteen said...

jahat betol ayah dia..
akakakaka

mamaarifakeemaisy said...

jln2 sini..salam singgah! hehe..tajuk harus GEMPAK! ^_^

kasi suspen sket..hehe..

Just a random girl... said...

Hahahahaha, suspen betul la... :p

Kak Amy said...

salam fieza...

sekali sekali kasi orang suspen..jangan marah ye..

Kak Amy said...

manggo memang jahat pun..

Kak Amy said...

salam mama...

seharusnya hehehe...

Kak Amy said...

salam azura...

sowie erk jangan serik datang sini ye..hehehehe

yanamib said...

hehe sabo je lerr kamu ni..tp elok lak dorg x lari kn u amek gbr dorg =)

sarah-najwan said...

terkezut akak..

Tieah Madian said...

X marah..
Tp mmg tgh baran..
Haha..
Ape2 pun cool bebeh..

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hehehe, kucing kn xde tata tertib yg baik. kesian anak die. comel jep.

Kak Amy said...

salam nur...

itulah di namekan binatang...semua binatang macam tue,tak tahu apa2...

Unknown said...

la... igt betol2 punya kes heran nape blh tk hlg.. hahahahahaha

lawak betol la..

xazryx said...

haha .pndi kene kn org .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign