Oct 15, 2010

IKUT MENGIKUT SESAMA KITA



Teruskan meneka ye sebab masih belum dapat jawapan yang tepat...senang je yang ada kaitan dengan tempat aku dinner semalam...bukan tempat tue je tapi dua tiga tempat lain pun ada buat same...dan bile orang dapat benda tue mesti happy sangat.. bukan selalu dapat tau...jadi teruskan meneka ye !!!!

Ok la berbalik kepada tajuk di atas , aku nak minta semua rakan2 blogger yang singgah di teratak aku nie...yang mane aku terlepas pandang untuk follow blog korang tolong tinggalkan link korang di sini ye..nanti sure aku akan follow balik..al maklum la aku nie kadang2 lupa sikit , masuk rumah orang boleh bagi salam tapi lupa pulak nak tinggalkan sesuatu sebagai kenangan... kalau tinggalkan something tue boleh juga la kita mengeratkan lagi silaturahim...aku pun boleh la datang selalu ke rumah korang walaupun tanpa di undang...

hehehehe....

kalau orang dah berkunjung x baik pula kalau x di balas betul x!!!


10 comments:

Unknown said...

kita selalu juga jenguk2 sini :) eh, nak tnyela..hubby dulu x uniten ek? samela..hubby kite amik elec power (EP), lahir 81 juga. kite junior dia amik IT, umur sama ngan awak :)

Kak Amy said...

salam huda...

terima kasih kerana sudi berkunjung di teratak amy nie, pasni sure amy balas kunjungan ini..hubby amy cakap dia kenal hubby huda...salam kenal ye!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

ikut mengikut terus jumpa kawan lama kan kak...tu yang best..ramai gak awe jumpa kat blog ni..heheh...enjoy blogging kak

xazryx said...

jgn lupe singgah blog saya skl ye .thanx . :)

Unknown said...

wah! best tu..leh kite menjalinkan persahabatan :) kite x tnye lg hubby kite, nnti dia balik kite tnye..diorg 1 batch member baik ke? :) eh ade id ym ke fb ke? leh add. nhak_1103@yahoo.com

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aiyooo..apa brg tu ye....mknan ke? hahaha...

wokeh....thks jua..

Kak Amy said...

salam awe..

thanks dear..happy blogging too

Kak Amy said...

salam xazryx...

sure akan pergi dont worry ok..thanks sudi singgah sini

Kak Amy said...

huda hubby cakap satu batch cume lain kos je..ok nanti amy add ok..kalau huda nak cari amy kat fb amy guna name amy syaquena juga

Kak Amy said...

ada sangkut paut dengan makanan juga tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign