Oct 5, 2010

WIMAX HEBAT KE !!!



Hish! P1 WiMax.. sama jer kelajuannya dengan 'stimix'.. kekadang tension jer ngan WiMax nie.. asyik 'Connection Interupted' aje! semalam lagi la terok... takleh nak masok Google langsong.. apatah lagi web2 yang lain.. cam ngeng gak.. nie nak masok mespes, ader problem plakk... takleh nak masok, balek2 interupted bapak dier.. laju memang la laju. biler bende nih ok, bukan maen laju lagik connectionnyer..

tapi pelik, kenapa orang ramai kata P1 WiMax nie bagus sesangat? betol ker? rasanya sama jer ngan stimix, cuma kelemahan stimix nie diorang asyik 'down' jer.. kekadang diorang down sampai berbulan2.. tapi WiMax nie.. tak tau la apa masalahnya, nak kata down.. kata broadband terhebat, takkan down kot? haish.. apa2 laa.. try lagik dua tiga hari nie.. kalau tak bagus gak..TERMINATE! byebye..

Rugutan salah seorang penguna P1 aka kawan aku daa.bukan main lagi dia meluahkan rasa hati dia..tapi nak suka pun ada dia sanggup tipon nak cite sal benda alah nie,yang kelakarnya dia luahkan dekat orang yang x tahu apa2.hahahahah!!!,yang aku tahu stimix aku nie laju n ok je..nak komen pasal P1 mane la ada pengalaman...susah2 pakai je macam aku nie ha x de masalah pun.


4 comments:

Azman Roslan said...

aku pun guna streamyx.. setakat ni problem pun hanya kecil saja..

eelobor said...

semua ada kelebihan dan kekurangan. bagi aku pengguna wimax, memang berpuas hati setakat ini. guna internet zaman pakai dial-up lagi. pastu tukar ke streamyx. kemudian berpindah rumah, pernah guna broadband maxis & celcom. akhir sekali guna wimax. macam ayat pertama, semua ada lebih & kurang. tapi wimax tak de masalah besar sgt. pernah gak aku buat entri tentang ketidakpuasan hati berkenaan wimax, cuma secara keseluruhan, wimax pun ok bagi aku.

Kak Amy said...

salam azman...

setuju sangat dengan awak..betul2 just masalah2 kecik je

Kak Amy said...

salam elobor...

ow ye ke anyway thanks ye for ur info...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign