Oct 18, 2010

HAMPIR PENGSAN APABILA MELIHAT LEMBAGA PUTIH DALAM BILIK

Happy monday all ...


Pagi2 nie aku nak story gan korang pasal peristiwa seram yang berlaku malam semalam..serius mengeletar badan aku dowh, rasa macam nak pengsan je bile terpandang benda putih tue...nie second time aku nampak ..asal la dengan en.hubby x pernah terserempak pun...pelik sungguh la..asyik2 mesti dengan aku je...

Storynya macam nie , malam tadi aku ternampak lembaga putih dalam bilik aku.. serius aku x tipu! sangat jelas sekali.. tengah nyenyak tidur tiba2 aku terjaga untuk ke toilet , lantas aku bangun untuk melepaskan hajat kecil.. kebetulan lampu tidur aku pulak terbakar jadi malas la aku nak buka lampu atas...wisau terganggu tidur en.hubby pula , jadi aku just buka lampu toilet je..

Masa kat dalam toilet tiba2 aku terpandang dari pintu sliding door toilet yang jenis berkaca , satu lembaga putih tapi agak samar2 , memandangkan keadaan aku pada waktu tue yang agak kemamai , daripada nak melepaskan hajat terus terbantut bila melihat lembaga putih tue... seluruh badan aku jadi mengeletar , lemah longsai kaki aku nak menyusun langkah tapi yang peliknya asal aku x menjerit pun erk...mungkin sebab dah terlalu takut dan terkejut kott...

Pas tue aku terus berlari naik ke atas katil tanpa menoleh memandang lembaga putih tue...lembaga tue berada di luar toilet di salah satu ruang cermin untuk mengosok gigi dan cuci muka..(ala2 macam aksi dalam drama seram tue la) dalam keadaan kelam kabut tue kaki aku sampai tersadung dekat kaki katil dan membuatkan en.hubby tersedar.. tapi aku x cerita pape pun sebab takut sangat. aku ambil selimut dan selubung...

Bangun pagi nie aku nak cerita la dengan en.hubby , sambil menunjukan tempat yang aku nampak lembaga putih tue..sekali korang tau apa dia??? seluar putih en.hubby aku yang tergantung dekat situ..siut tol la uat suspens aku je...penat semalaman aku ketakutan...nasib x mati terkezut kalau x lagi naya... aku nie penakut sikit mungkin lemah semangat sangat kot...


Kelakar je kan en.hubby apa lagi ketawa kan aku bagai nak rak la... seluar di katakan hantu hahahahaha..aku pun ketawa same la , apa punya sengal la aku nie... buat malu je!!!! hari tue sekali terkejutkan towel yang tersangkut dekat tingkap, aku sangkakan lembaga hitam apa la.. nie terkejut lagi..adoi!!! (",)....

20 comments:

mrnoble said...

haha! igtkan ape tadi :p

Kak Amy said...

salam mr.noble..

ketawa ye huhuhu~~

Ayu said...

kikiki..klaka la plak..
saspen jek..hehe ;)

Kak Amy said...

salam ayu..

memang kelakaw semalaman den ketakutan tau huhuhu!!~~

Linglung said...

nasib baik..kalau betol2, mahunya pindah rumah! haha..

Kak Amy said...

salam...

jangan bro mintang simpang Ooo...x sanggup teman..

ibu qaleesya said...

hahahahha cet!!! kna tipu lg..haha akak nih. tgk la betol2..haiyaa

Kak Amy said...

salam bani...

huhuhu..nak buat cam no den dah takut sangat ha..

EzzEddin said...

hahah...terkono ..
moral of the story janganla gantung seluar putih kat tempat2 macam tu, gantung la seluar merah ke, coklat ke heheheheh

Hani Rahman said...

Semangat bace ... Sekali seluar daaa ... Kihkihkih ..

Unknown said...

sib baik takde yang pengsan eheh

kuman "Jawi.." Entry

Unknown said...

wakaka .. kalau kite yg kene pun akan kelam kabut lari.. cam dalam iklan ridsect kan?? .. sori tergelak ..


video terlampau .. jangan tiru aksi ini ..

Kak Amy said...

salam...

tak marah tapi memang betul pun

Sricahaya said...

salam kenal..
klau nampak bebetul lagi naya..

Kak Amy said...

salam...

jangan kata terkucil pengsan kat situ je..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hahahaha...lawak2 tul la..mmg bleh buat org tkezuttt....

Puteri Iqa Izyan said...

huhu..
kak amy..sy pon beyse jgk tersalah nmpk cmni.
aish..seram jugak..haha

Kak Amy said...

memang seram pun dik put3...

Ummi Hanie said...

hishhh amy ni wat ketaq Hanie je...dah le tgh online memalam ni..seb bek bukan antu betul2 ! fuhh legaaaa ;p

Unknown said...

cisssssssssss!
trtipu suda~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign