Jan 26, 2011

Entry update hari-hari tapi nak tengok komen sikit punya susah




Firstly aku nak minta maaf banyak-banyak kepada semua blogger yang mane terasa hati dengan aku samaada yang meluahkan di SR mahupun yang hanya simpan di dalam hati. Sesungguhnya aku juga manusia biasa yang tidak lepas dari melakukan kesilapan. Serius sedikit sebanyak komen yang di tinggalkan oleh seorang rakan nie sangat membuat aku jadi serba salah. Tak tahu macam mane aku nak jelaskan tapi ape pun semua tue di luar kemampuan aku untuk membuat semua orang puas hati dan suka kepada aku.

Sedikit bingkisan ayat di akhir 2010

*Dan satu hal lagi 2011 nie aku mungkin akan kurangkan aktiviti aku di Sinar Raudah kerana memandangkan aku baru dapat beberapa projek baru jadi aku harus memberi tumpuan kepada yang lebih penting tapi aku janji sekiranya ada kelapangan masa pasti aku akan update at least satu entry sehari pun jadilah kan hehehe(",) dan aku pasti akan singgah rumah korang walaupun tidak seperti selalu ..Ok la Selamat menyambut Tahun Baru semua , semoga tahun hadapan akan lebih bermakna dari tahun sebelum2nya , amin ...Love u all !!!*


************************

Aku minta maaf banyak-banyak kalau selama nie aku rajin singgah blog korang tapi sejak masuk tahun baru nie nama aku dah kurang kelihatan di ruangan komen korang.Ini kerana aku mempunyai kometmen lain yang lebih penting untuk aku beri tumpuan. Seperti kata di atas aku telah jelaskan sebelum nie, aku akan kurangkan aktiviti aku di SR. Kalau korang lihat ada entri yang di paparkan lebih daripada satu , itu ada dua kemungkinan. Satu entri autopublish yang mana aku sudah siapkan sebelum tido dan keduanya entri yang di hasilkan oleh en.hubby aku.

So sekiranya time tue en.hubby yang buka SR dia memang tak pandai nak blogwalking dan tinggalkan komen. Melainkan kalau aku ada masa terluang pasti aku akan singgah di blog korang cuma bezanya kalau sebelum nie aku boleh BW dalam 300 ke 500 buah blog , mungkin sekarang dalam 100-200 buah blog saje.

Masa aku sangat terhad seperti korang yang mempunyai kerjaya juga. Jadi sekiranya korang jarang lihat aku komen , aku minta maaf dan jangan la pula korang berkecil hati atau bersangka buruk pada aku kerana aku dah cuba sedaya yang boleh untuk membalas semua kunjungan dan komen ke blog korang tapi kalau ada yang terlepas pandang atau aku kesuntukkan masa aku harap korang faham. Jadi dengan rendah diri aku mohon maaf sangat-sangat kepada mereka yang terasa hati dengan aku.


Maaf...




22 comments:

Unknown said...

its 0k :)

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Moga Allah permudahkan segala urusan..

Misz-ella said...

Salam Amy. it's ok. pelan2 kayuh ye. moga segala urusan dipermudahkan Allah S.W.T.

ch@ said...

tak apa? jangan memaksa diri, kadang2 bkn tak nak komen, tapiii kalau komen sama je dgn yg sebelum2nya, just baca je la, kan amy kan? utamakan yg lbh utama.

Zura Tahir said...

it's okey...

Azura "Banyak Cakap" said...

No worries, bukan salah Amy pun. Utamakan perkara yang lebih penting. Kalau ada masa baru blogwalking, ekekee. Good luck. :)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum sahabatku..

takde ape tue..cume awak kene rajin jenguk blog org yg mengomen kat blog awak..

mungkin awak boleh kurangkan BW dengan BW pada mereka yang pergi ke teratak awak sahaja..kan kita boleh tgk sape yang berkunjung ke teratak kita melalui nuffnang atau statistics di blogspot...

noor said...

nor stuju ngan sharom kata tuh. xpe lah amy
it's ok

Lina said...

emmm...klu dah tak sempat takkan nak paksa juga kan...kdg2 kita suka baca jer tp tak tau nak komen apa tapi cuba jenguk blog yg slalu tinggal komen kat blog kita kalau boleh

Sheherazade said...

salam dear

aloo,nti pia akan rindu dgn Amy

xper2,kalo ade mase dtg ek hehe

dlm hidup ni kita ade byk tanggungjawab kan? :)

lagi2 mcm kita ni dah jadi isteri org,kena pandai bahagi mase..hehe

hanahani said...

jeng3....nh sy komen...hekhek...

Anonymous said...

ala Amy, MDT tak kesah pun..masing2 pun sibuk dengan urusan masing2..mcm MDT pun kadang2 tak sempat nak balas komen kat belog sendiri apatah lagi nak BW ke blog kawan2..risau gak dorang kecik ati tp redha jelah..

ieda said...

loor kecik punye hal ..
bukan x dtg jenggah langsung kan .. sbb ada sesetengah blogger nie kita selalu ker rumah dia .. dia x pernah nak jenggah umah kita ..
pada akak simple jer .. nak dtg , dtg .. x nak dtg x der paksaan .. sbb adakalanya kita punn x sempat nak dtg umah org hari2 dan setiap masa dia update kan ..
soo adil lah ..
peace no war ( aikk suke ayat tuu ekekek )

Kak Amy said...

En.sahrom..

Setiap yang tinggalkan komen di sini amy pasti akan balas kunjungan dia tapi masalahnya orang yang meninggalkan komen tue amy cuba check di post yang lepas memang tak ada tinggalkan komen tue yang pelik tue...

Tieah Madian said...

Hahaha..
Mcm2 lah..
Tu pun nak sentap2 bagai..
Takpelah..
Gua fhm lorh..
Ngee.. :)

Latest entry : Sebab lelaki jadi GAY

Ayuni said...

hikhik, ske tgk tutorial kt cni....

niesz said...

xpe kak, biase la..kadang2 kite mmg xsempat nk jenguk semue blog kan..take it easy la kak..xpyh pk sgt..

☾SHiemaCMa786☾ said...

huhu..sape tu amy...x pela...biarkan dia..ssh nk puaskan hati org lain..

kalo amy x update pom hari2 cma dtg..

hapyy2 bloggin~

AngahSayang2314 said...

amy sabar yer.. tak pe org kata bukan mudah nak puaskan semua org.. rambut sama hitam hati lain..apa pun angah ada kan??kan??

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

kita pon x semua blog yg kita terjah...mn sempat kan....tp blog yg dtg komen kt weols..insyaallah weols terjah blk..

Normaliza said...

takpe..takpe..saya memahami.. :)

aanie said...

xpe, kita kan manusia biasa je....kadang2 terlepas pandang jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign