Jan 4, 2011

Review Blog Uncle Usop's son


Sebelum aku mengambil keputusan untuk menukar layout SR. Aku ada juga survey beberapa tutorial untuk membuat layout sendiri tetapi hasilnya amat mengecewakan:(.. Hampir putus asa juga la di buatnya dan akhirnya aku mengambil keputusan untuk bertanyakan kepada rakan blogger..Bak kata orang kalau kita malu bertanya sesat jalan jadi aku yang masih kurang ilmu blogging nie tanpa rasa segan dan silu terus bertanya kepada beberapa orang blogger berkenaan layout yang mereka guna kan.. Alhamdulillah semuanya memberi maklum balas yang baik termasuklah seorang blogger nie , sanggup buat tutorial untuk aku semata-mata untuk menyelesaikan masalah aku. Thanks sangat-sangat dan orang yang aku maksudkan adalah pemilik blog Uncle Usop's Son:)..


Pemilik blog uncle usop's son nie adalah kepunyaan Man Yusof dan memandangkan beliau lebih muda dari aku jadi aku lebih selesa memanggilnya dengan name adik man.. Beliau mula melibatkan diri dalam dunia blogging nie pada Ogos 2010.. Walaupun masih baru tapi aku yakin beliau mempunyai potensi yang tinggi untuk terus maju ke hadapan..Melihat dari segi penulisannya banyak berdasarkan pendapat peribadi dan boleh di katakan seorang yang mesra pembaca:P..

Dari segi design blog pula beliau memilih kombinasi warna yang simple , template yang ringkas dan padat serta menjadikan blog ringan untuk loading..Secara keseluruhanya blog uncle usop's son nie memang menarik..Kepada yang masih belum pernah singgah ke blog beliau , lepas nie boleh la terjah ke blognya aku yakin kunjungan u all pasti akan di balas olehnya:P .. Singgah-singgah la selalu ye dan jangan lupa di sini juga :)..


****Happy Blogging****








11 comments:

man yusoef said...

ahhaha..oh mekasih kak amy!!!..hehe

ieda said...

salam dikk
kita nie kalau dah x pandai kenalah rajin bertanya kan . seronok bila kita tanye org x lokek ilmu utk beri tunjuk ajar ..
haaa lepas nie amy leh ajar akak lak ;)

azwa amani said...

errmm..amani pun x pandai nak design2 blog ni..hehehe..kene tgok tutorial org buat ..:)..

Kak Amy said...

Adik > kasih mu di terima opss!!! silap same-same he3...

Kak Amy said...

kak eida > amy setuju sangat dengan akak.. x baik kedekut ilmu allah marah nanti allah tarik balik semua tue baru tahu kan...

noor said...

nor pun blajar dr tutorial blog orang...
try n try....

Kak Amy said...

amani > same lah kita x salah kalau kita lebih berhati-hati dari kita pandai-pandai sendiri kan...

Kak Amy said...

noor > tue la gunanya kawan yang sudi berkongsi ilmu kan..

Alin said...

soo sweet....akak dah byk kali tukar masih tak puas hati..hehehe

Kakzakie Purvit said...

Salam Amy,

Check whether receive or not kakak's e-mail?

Suka rumah baru SR. Manis gitu....

sahromnasrudin said...

jom terjah dya huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign