Jan 4, 2011

Review blog My Life , Love & Herbalife

Kehidupan ini adalah cerita , putaran yang tidak akan berhenti selagi aku bernafas , adakalanya aku merasakan aku sudah bersedia dalam menghadapi segalanya , aku pasrah dan redha dengan ketentuan di dalam kehidupan ini tetapi adakah aku benar-benar bersedia . kerna setiap kenyataan itu bukannya mudah untuk aku terima..

Sungguh tersentuh sekali , ini baru sikit belum lagi korang baca entrynya memang best rugi tau kalau tak singgah.Ok let's me intriduce her first..Tuan empunya blog ' My life , Love & Herbalife' nie bernama eida aka kak eida..:)Seorang ibu kepada 3 orang cahayamata 2 puteri dan seorang putera.Isteri kepada pasangan hidup En.Mohmad Shakimi.Seorang yang friendly dan memupunya kulit wajah yang menarik.Bukan kipas ok tapi realitinya kalau u all x percaya boleh la lihat wajah di header blog beliau.Kulit wajah nampak halus dan gebu gitu..Apakah rahsianya!!!;)


Serba sedikit tentang blog beliau.. Blog beliau mula di lahirkan ada 28 April 2009 dengan hasil penulisan pertamanya yang bertajuk 'Putra ku sayang'.. perghh!!! satu jangka masa yang lame tue tabik spring la kak:P.. Mempunyai 343 orang follower di saat aku menulis entry nie.. Dari segi pemilihan design blog pulak simple dan menarik dengan kombinasi warna dark brown dan purple.. Nampak kemas je dan template di gunakan pun ringkas dan padat serta mudah untuk loading..Jadi tidak ada masalah la bagi pengunjung yang bertandang ke blognya..

Jadi bagi mereka yang masih belum pernah berkunjung ke blog beliau silalah berkunjung ye.. Aku yakin setiap kunjungan korang pasti akan di balas olehnya kerana beliau memang seorang yang rajin blogwalking dan meninggalkan komen di entry..Dan bagi mereka yang pernah singgah jangan la jemu untuk bertandang lagi.. Sila-silakanlah bertandang ye setiap hari setiap masa pun tak apa:P..


p/s: Kembali meneruskan segmen Review blog bersama Sinar Raudah.. Blog siapakah yang akan di terjah untuk di reviewkan di sini.. Tungguuuuuu!!!!


13 comments:

azwa amani said...

wahhh..bagusnyer segmen akak ni..
hoooray kalau blog amani tercalon.heheheh

\(^_____^)/

noor said...

wah best segmen nih..
agak2 SR review x my blog hihihi

ieda said...

salam dikk
thanx sudi review blog akak .. huhuh terharu sbb nie 1st time ada kawan2 yg hargai blog akak di alam maya nie .. dah lama berBLOG , tapi baru2 nie lah xtive .. sungguh2 akak hargai ..

dan dgn ucapan ini akak pun ada entry utk amy :) LOVE U DIKK ..

Syafiq Rosli said...

bgus2..truskan sis..

Liyana said...

wahh. sy pun sudah follow blog itu.. :)

sarah-najwan said...

antara blog yg akak wajib singgah..hehe..

jika nk tau..kami keje dekat je antara satu sama lain..tapi xle nk setting2 lagi utk berjumpa...hehee

wahida said...

saya pun baru 2 minggu lepas follow dia..org kuat herbalife tuu...

azieazah said...

Seronoknya meramaikan jalinan sesama blogger....!

sahromnasrudin said...

thanks..jom kiter terjah...

Nadyahoney said...

cantik background baru...

me suya said...

yezza,
akak kembali bersiaran dengan menreview blog.. i like it :)

Nurmala Mazlan said...

wow!!
Nnt nak buat gak la segmen gini..Cam best jerk

AngahSayang2314 said...

yupp dia memang peramahh punya org

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign