Jan 5, 2011

Review blog teratak nur qaseh queliesya



Orang nak berblog awak pun nak berblog tapi updatenya tidak.. Nie la kalau terpengaruh dengan orang sedangkan masa awak tue bukannya ada sangat , asyik busy je memanjang mengalahkan menteri pulak:)..Tapi tak kisah la blog berupdate ke tidak tapi yang penting aku tetap nak review blog awak .. Bukan apa nanti kata tak adil pulak blog orang lain aku review tapi blog dia aku ketepikan je.. Oh tidak aku tak nak dengar ada bunyi-bunyi macam tue.. Jadi sebelum ada suara-suara berkata baik aku jalankan tanggungjawab aku.. Cewah menyampah pulak aku dengar! ayat skema gile:)..

Ok la blog yang aku maksudkan tue adalah blog adik perempuan aku..Bile tengok kakak ada blog adik pun teringin sama tapi malangnya adik aku nie busy sangat.. Biasa la keje di KLIA nie bukannya ada masa sangat.. Syukur nasib baik la aku keje sendiri jadi tak ada la terbatas sangat:P.

Jom aku story sikit pasal adik aku nie..Name blog beliau 'Teratak Nur Qaseh Queliesya'.. dan tuan empuanya diri bernama Amy Queliesya.dan lebih mesra di panggil elies. Baru berusia 21 tahun dan bekerja di salah sebuah syarikat penerbangan di KLIA.Baru melibatkan diri dalam dunia blog nie pada pertengahan november 2010. Post entry pun tak banyak sebab tak ada masa nak update. Mungkin bila dah bertambah follower nanti baru dia bersemangat nak update:P..So kepada rakan-rakan blogger jemput la singgah di blog adik aku nie ye dan kalau sudi follow la same tapi aku tak paksa :).. Kalau aku tak promote sape lagi kan...Ok la apa tunggu lagi jom terjah blog beliau > amy queliesya


****Happy Blogging****


8 comments:

wahida said...

ooo..adik beradik ada blog ye...jap lg nak terjah la blog dia...

Hanim Mahali said...

Your sister like my sister. Nak blogging tapi tak de masa, plus no idea... huhuhu...

me suya said...

nama lebih kurang sama. sedap jek bunyi die.. okew..jom terjah blog adik sis

Kak Amy said...

wahida > adik terpengaruh dengan kakak macam nie la jadinya he3..

Kak Amy said...

Hanim > yap agree with you but sometime kita kena bagi support juga my be x de semangat sebab tak ada orang datang baca..kalau da pasti rajin update punya..

Kak Amy said...

me suya > thanks dear...

SyuraLatif said...

nasib baik kakak die rajen updet yer.. =)

Kaseh NazLieza said...

okla tuh...amik yg baik xpe...tiru jgn xtiru..ehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign