Jan 1, 2011

HADIAH PEMENANG SI MANJA BERSAMA ANAKKU DI SINAR RAUDAH


As'salammualaikum...

Selamat Tahun Baru semua...
Bile dah masuk tahun baru nie
Bukan main sibuk lagi aku..
Sampaikan x de masa kat SR lagi..
Nak buat macam mane kan..
Kerja haruslah di beri keutamaan..

Ermm...

Next week aku dah mula out station..
Jadi sebelum o's aku kena la settlekan dulu
Hadiah baby contest bersama ANAKKU di SR..
Kalau tidak mahu menjerit semua pemenang
Tak pasal2 SR dapat name buruk pulak..
Sebelum orang berkata lebih baik aku beringat..
hehehehehe...(",)

Kalau ada sesiapa yang masih belum tahu keputusan
Baby contest si manja bersama ANAKKU lagi
Boleh la lihat di sini...
Hadiahnya pun sudah berada di tangan aku
Baru tadi saje aku ambil di ANAKKU shop..
Jom layan pic pula yang sempat di snap


ANAKKU shop..

Plastik yang berisi hadiah pemenang..

Tadaaaa!!! nie lah hadiah yang sudah siap di balut..
keje aku just poskan saje..

TAHNIAH SEMUA..
&
TERIMA KASIH PENAJA
BARANAGAN ANAKKU...


p/s : Hadiah sudah di balut jadi x sempat aku nak lihat..Surprise betul nie!!! nanti yang menang jangan lupa update tau leh la aku ushar sikit hadiahnya he3...Tunggu untuk next contest pula!!!



4 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Amy

moga selamat dunia dan akhirat

Wassalam

Oda Alill said...

waaah!! tak sabar nak tau ape isi nya tu.. ;-)

noor said...

wah berwajah baru blog nih hihihih
hepi new year!!

eB ezrin said...

wah... engatkan x mo kasik jenguk dh tadi... hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign