Jan 20, 2011

Maafkan aku ye!!



Wah busynya amy syaquena hari nie , sampaikan tak sempat nak kasi tahu siapakah gelaran yang terpantas menjawab entri semalam. Sorry sebab hari nie aku busy sangat. Nie baru sempat buka sinar raudah.Komen pun masih tak sempat nak balas lagi.Oh berkenaan dengan review blog tue insyaallah esok aku akan laksanakan ye! Maaf sangat-sangat dan terima kasih kepada semua yang telah menjawab.. Tersenyum aku bila membaca setiap komen yang di beri.. Nampak gayanya ada sesetengah daripada kalian yang sangat prihatin dan mengikuti perkembangan aku sehinggakan ada yang siap berikan alasan terhadap menu tue. Sayangnya aku hanya memilih seorang yang terpantas meneka saje. Tapi jangan risau setiap yang telah komen di entri semalam aku akan senaraikan dalam listing review blog sinar raudah..Jadi tunguuuuuuu ok giliran blog korang di review..

Thanks again & Sorry sangat!!!


Note : Maaf sekali lagi kerana tak sempat nak post tutoril hari nie.Aku janji esok pasti aku akan laksanakan...


12 comments:

ieda said...

x per dik .. x sabar nak tahu heheh
akak pun sebuk nie baru eh BW .. tadi x jenggah2 pun blog huhuhu

Kak Amy said...

Kak eida..

Bukan apa kak amy serba salah la sebab dah berjanji so sebelum orang berkata baik amy mohon maaf dulu..tapi amy yakin dowang semua pasti faham kan kak he3...

Unknown said...

wah..siapalah agaknya yang bertuah..jeng2...

azieazah said...

Maaf diterima. Apalah sangat.

Apapun tahniah kepada pemenang... Adakah pemenang itu Kak Azie? hahaha perasan

white rose said...

xpe amy...
take time 4 u dear...

insya'Allah, ada rezki nanti awak BW laa...

niesz said...

niesz nye ade x..hehehe...xpe kak,nnti ade mase ley blogwalking same2 ek..ehe

ibuintan said...

salam amy... kita sama2 sibuk, ada masa nanti kita bw puas2 okey

Tuan Din said...

pemenangnya adalah.... "Tuan Din"..
Larikkk

atuk said...

Assalamualaikum Amy

pemenangnya adalah...atuk...
he he

Wassalam

apdm said...

salam

tahniah kepada pemenangnya nanti...

ardinihumaira said...

semalam dni busy wat keje adik :D hehe

Fazleyatul Aini said...

saya pon busy bee. tertinggal 2 entry amy. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign