Jan 19, 2011

Kekasih ku di ambil orang


Sangat surprise bila one of my friend nie:) *yang berasal dari Thailand dan sekarang menetap di Singapore* sent me massage berkenaan dengan lirik sebuah lagu..She love this song but tak berapa faham dengan liriknya:(.. So dia minta aku explain lagu nie mengisahkan apa..Actually lagu nie dia nak kasi dekat buah hati dia tapi sayangnya memang tak sesuai langsung sebab lagu nie untuk orang frust bercinta ok la , nie happy-happy tak kan la nak kasi lagu nie pulak kan;)..

Jadi bile dah di jelaskan dia pun minta aku suggestkan satu lagu untuk dia dedicated dekat buah hati dia.Masalahnya aku bukannya pandai sangat. Ada idea tak coz tiga hari lagi dorang akan menyambut anniversary so dia nak kasi something different dari sebelum nie..Bantuan di perlukan khas bagi mereka yang sedang di lamun cinta.Selalu kasi lagu apa erk!!! Share la sikit plsss....:P



*************************************************


Biarlah aku luah segala
Pahit getir yang kupendamkan
Semoga terkikis sayang
Sengsaraku keranamu

Dahulu pernah engkau berjanji
Kan setia ke akhir hayat
Kita merancang bina mahligai
Atas dasar cinta suci

Dari hari ke hari
Semakin sayang padamu
Apa saja yang kau mahu aku turutkan
Kau pinta kujujur selalu
Dan setia bersamamu
Walaupun ada kala hatiku kau guris

Sedangkan aku menunggu hari yang paling bahagia
Kau pula merubahkan fikiran
Mudahnya kau memutuskan hubungan
Sedangkan kau belum tunaikan impian kita

Hari ini kau gembira
Mungkin esok kau berduka
Kuberserah pada Tuhan
Menentukannnya

Dahulu pernah engkau berjanji
Kan setia hingga ke akhir hayat
Kita merancang bina mahligai
Atas dasar cinta suci


Note: kalau zaman aku dulu en,hubby asyik bagi lagu amy search je sebab dia memang minat bangat tambah ada pulak sepi-sepi name aku..hehe..

19 comments:

Ayuni said...

sis, nk tny, camne wat gadget proprietor, best from me n lain2 tu ader background?cantiklah....

noa said...

alaaa tak dpt membantu ar

Anonymous said...

Sis....lagu Aku dan Dirimu (Bunga ft Ari Lasso) xpun.. hurmm.. x pun Dealova ker.. hehe.. =)

Sheherazade said...

salam dear

how about Sempurna?band ape dah lupe hehe

BIONIC WOMEN said...

ni nak lagu inggeris ker lagu melayu???
layu melayu aku ada kamu dari Adilla tu best jugak, kalau lagu inggeris, lagu classic saya suka everlasting love, lagu baru x tau sangat, tapi lagu my All tu best jugak

eima said...

Cinta Mu Mekar Di hati
pjg slalu nyanyi kan utk aku...hahah

white rose said...

nyanyi lagu fauziah latiff...
banyak lagu2 dia yg best2...

sahromnasrudin said...

lagu Bila Cinta pun syok gak huhuhuhuh

Kak Amy said...

thanks semua , amy try dengar satu2 dekat you tube lagu2 yang u all suggest nie ok..mane yang berkenan di hati itu yang amy kasi dekat dia..thanks ye!

said...

touching hati ai baca lirik lagu tu

(^^,)

ozzy said...

salam..

Bagi je lagu Amy nyanyian shidee..mcm kat sini hehe

-> " AMY "

AngahSayang2314 said...

ye la sebab nama amy kan amy hehehe

Tieah Madian said...

Bagi je lagu bunga2 cinta-misha omar tu..
Hahaha.. *geli

Tuan Din said...

ruang rindu - letto

ieda said...

akak nak tanye soklan yg sama adik ayuni tanye .. :)

azieazah said...

Kalu dapat boipren hensem macam hubby AMY tu, kasi lagu hari hari pun Kak Azie sanggup... hahahahaha!

me suya said...

Akak..Suya nak suggest ni.. hehehe lagu soko.. take my heart.. Hehehehe godek entry lama suya ade.lirik die sgt sweet^^

http://heremybeautifulworld.blogspot.com/2010/12/soko-take-my-heart.html

SHAFIDA said...

alolollolo...romantiknya...

saya xromantiklaa....

Miss Layaleya said...

dealova... terbaeekkk!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign