Jan 24, 2011

Mr.Nuffnang buat aku tersenyum


As'salammualaikum dan selamat pagi semua..

Kita mulakan hari ini dengan penuh senyuman dan keceriaan.Yes hari nie aku happy sangat. Nak tahu pasal apa , sebab pagi nie Mr.Nuffnang sudah membuatkan aku tersenyum lebar :). Surprise sangat dan aku memang tak sangka jumlahnya akan bertambah sedemikian rupa ;). Terima kasih Mr.Nuffnang!:P

Ok memandangkan agak lame aku tak story mory pasal Mr.Nuffnang nie , so hari nie aku nak story sikit:). Alhamdulillah dan berterima kasih sangat coz dengan apa yang aku dapat sekarang , sikit sebanyak dapat menaikkan semangat aku untuk terus aktif dalam dunia blogging nie:).Ia satu permulaan yang sangat baik untuk tahun nie. Aku harap kawan-kawan semua pun same. Actually baru awal bulan hari tue aku cashout pendapatan di Nuffnang dan hari nie amount yang terkumpul *tak sampai sebulan* memang di luar jangkaan aku dan insyaallah minggu nie aku dah boleh cashout kan untuk cek kedua;). Kenapa tidak hari nie kerana aku nak tunggu Mr.Nuffnang update status aku Jumaat nie.So after semakkan minggu nie baru aku akan cashout. Sangat berbaloi!!:P

Serius aku sangat berpuas hati sedikit sebanyak dengan pencapaian aku:P. Terima Kasih kepada semua visitor SR yang banyak memberi sokongan untuk aku terus berblogging. Aku tersangat hargainya.Tanpa korang siapalah SR ! Aku menulis bukan kerana nama mahupun mengejar duit tapi aku menulis kerana ingin berkongsi pendapat dan pandangan dengan semua.Pendapatan di Nuffnang adalah sampingan sebagai menaikkan semangat aku untuk terus berblogging:). Dalam erti kata lainnya aku jadikan duit sebagai motivasi diri aku untuk terus aktif berblogging. Fokus utama aku adalah setiap hasil entri aku boleh di terima ramai. Jika menerima BE tue aku anggap ia sebagai satu bonus untuk aku.Pape pun terima kasih sekali lagi Mr.Nuffnang dan semua rakan blogger yang banyak bagi support pada aku:P. Terima kasih!


Terima Kasih Mr.Nuffnang

Cashout awal bulan hari tue..

Cashout coming soon!



Note : Nantikan post seterusnya aku akan kongsikan sedikit Tips untuk mendapatkan BE dengan cara mudah dan berkesan.



34 comments:

apezs shah said...

salam

wah kak amy tahniah...
seronok tgk org dpt BE ni hehe..
cashout lak tu..;)

AngahSayang2314 said...

wah amy rezeki tueeee tahniah.... angah tak pernah cash kan lagi.... still kumpul & terus kumpul hehehe

azieazah said...

Tahniah..

yeah pasni kena kongsikan tips cemana nak tambah duit...:)

Kakzakie Purvit said...

Wah!! semakin hebat adik kakak sorang ni. Teruskan. Dlm paper last week ada blogger boleh dapat RM12K (tertinggi pernah diperolehi dari nuffnang). Kalau dah macam tu tak payah kerja lagi boleh duduk depan laptop je...

Rinna said...

Alhamdullillah rezeki bertambah2..buat Amy..so teruskan berblogging..ok.. :)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

tahnih Syukur
saya baru rm0.25 shj
he he

boleh ajar saya

Wassalam

Anonymous said...

waaah masyuk gituh..hikhik..alhamdulillah rezekikan melalui nuffnang=)..

Unknown said...

bessstnyer..kami pom nak macam tuh

Unknown said...

Wah! Tahniah.

Salam kenal...thanks singgah blog saya tu..:)

Fazleyatul Aini said...

uwwaaa nuff saya belom bleh cash out lagi. nak tips !

eima said...

wahh tahniah ...sgt besh ok

Zura Tahir said...

bestnye...tahniah...

yanamib said...

tahniah sis..nuffnang mmg terbaekkk! ^_^

bardboo said...

tahniah ye..bolehla blanja ek? hehe..sy pon tgah menunggu nk cashout nie

Jom Lawat Blog Bardboo

Bee said...

best nyer dia..huhu tahniah!

Penjejak Mimpi said...

as-salam

wah amy.. buleh la ajar cane nak dapat BE ni...

p/s bila nak blanje org kg ni?

sahromnasrudin said...

tahniah..boleh la sedekah sedikit kans..

Kaseh NazLieza said...

tahniah kak..usaha akk berbaloi..nuffnang juga buat saya tersenyum walaupun tidak selebar kak amy daku ttp bsyukur..ehehehe

Anonymous said...

tumpang gembira... tahniah ~

noor said...

bestnyer amy..
pg td dgr segmen hot fm
redmummy dpt duit byk..sonok dgr

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Tahniah! Saya takder nuffnang..:)

Tuan Din said...

Adakah saya termasuk dalam 'ucapan terima kasih visitor SR diatas...
jika ya, sama-sama..
hahaha

sarah-najwan said...

tahniah amy..

akak pom tgh tggu cek nufff yg 2 ketul itu..hehee..

MY HEART said...

Tahniah Amy ^_^

munna said...

wah!.. rezeki tahun baru ni amy...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wahhh...best la amy...kita tingin rasa nk cash out ni..minta2 la dpt..hehe...tahniah amy..

#iwrite said...

best btol bagilah tips..

Ummi AmnaAmzar said...

Tahniah amy..berbaloi2..

Misz-ella said...

Tahniah amy. kakchik tak penah dpt tapi dsebabkan tujuan utama brblog ialah utk suka2, tetap brsemangat hupdet walaupun tak masyuk. hihi ..

Mama Zharfan said...

congrats yer amy ;) mesti masyukk tu ;)

Mama Zharfan said...

me dh click ur HB ;)

niesz said...

wow kak..jeles2..hehe..

Sheherazade said...

salam

congrats dear

atikahnahrowi said...

congratez.
bolehla share tips.heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign