Jan 14, 2011

Memanjakan diri lagi !


Sedang bersiap-siap untuk pergi memanjakan diri. Bulan nie saje dah tiga kali aku pergi massage body. Kalau ikutkan pada pakej sekurang-kurangnya aku kena menjalani empat kali rawatan.So lepas nie tinggal lagi sekali je pastu dah boleh teruskan yang lain pulak. Tak sabar rasanya nak merdeka..:)

Hari tue aku janji nak story kan pasal tempat massage aku pergi nie tapi tak berkesempatan pulak. Insyaallah nanti dah selesai pakej aku nie aku story mory dekat korang ok..Mane tahu kalau korang tersesat datang ke sini boleh la cuba..Best sangat tau! Ok la aku minta diri dulu nanti sambung lagi ok. Lewat petang sikit baru aku ketuk pintu rumah dan tingkap umah korang ye..:Pbyeeeeee!


11 comments:

Sheherazade said...

salam

slmt manjakan diri dear,bestnya :)

ibu qaleesya said...

hati2

munna said...

bestnya dapat massage kan diri..last ari tu kat munna tgh pantang anak kedua...mmg best klu dapat urut tradisional lagi baik

Tuan Din said...

untuk lelaki boleh ker??

wahida said...

uik, lama dah x gi spa...huhuhu...sis x nak buat ke GA..hadiah dia pakej spa? hehehe...

Noor Fatin said...

bestnya pegi massage. tingin nak pergi. eheh

Ayu said...

Assalamualaikum amy..
kat kb ke?nanti stori ek,nak try jugak ;)

eelobor said...

a'aah...nak gi massage gak malam nie. mintak2 la x de operasi. hihihi

white rose said...

waaaahhh...massage lagi...
beshnye...

sy xpenah buat lagi...

ijatnuar87 said...

wah...besh nyer masage...nak terai gak,tapi kat sini xder la plak...

cikpuanhady said...

wahh..me memang suka bermassage-massage nih..

Jom skodeng :Pendapatan Sampingan Berblog dengan HeartBeat.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign