Jan 28, 2011

Tuduhan blogger yang tidak berasas



Ya allah di sebabkan Entri INI ada pula yang tak puas hati dan hentam aku. Kalau ia pun tak puas hati tak boleh ke cakap baik-baik , tanya dulu pastu baru la buat kesimpulan sendiri. Nie tak ikut sedap rasa je.. Apa aku dapat kalau aku menipu so fikir la secara logik ok..Di sini aku jelaskan semua tuduhan kamu itu so selebihnya terpulang la samaada nak percaya atau tidak. Lepas nie kalau malu nak minta maaf pun tak pe sebab aku dah maafkan pun.

Ok di sebabkan ada suara-suara belakang yang tak sedap di dengar jadi aku jelaskan tuduhan yang di lemparkan tidak benar sama sekali. Di sebabkan aku memaparkan gambar NADZRI JOHANI dan isterinya aka kakak aku , ada sesetengah pihak rasa tak puas hati dan mengatakan aku sengaja mencari publisiti dengan mengaku isteri nadzri kakak aku. Please ok apa aku dapat kalau aku menipu. Serius Rosliana isteri kepada Nadzri Johani adalah kakak aku satu ibu tapi berlainan bapa. Sebelum bonda bertemu jodoh dengan ayahanda bonda telah berkahwin dengan sepupunya sendiri dan di kurniakan 6 orang anak .Tapi malangnya jodoh mereka tidak panjang.Begitu juga dengan ayahanda sebelum nie pernah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak tapi jodoh mereka tidak panjang.

Bonda dan ayahanda bertemu jodoh untuk perkahwinan kedua dan di kurnikan 5 orang anak iaitu aku adik beradik. Memang sebelum nie aku pernah katakan yang aku mempunyai 5 orang adik beradik tapi itu adalah adik beradik satu bapa dan satu ibu.Selebihnya *8 orang* adalah adik beradik satu ibu dan satu bapa. Jadi tolong hentikan tuduhan itu aku sama sekali tidak bermaksud untuk mencari publisiti tapi apa yang aku lakukan adalah untuk menghargai setiap pengunjungan dan pembaca sinar raudah itu saja. Kalau ada yang tak suka aku minta maaf tapi aku yakin ramai lagi di antara pengunjung SR yang support setiap apa yang aku ingin lakukan..



Gambar aku sekeluarga


Adik beradik satu ibu



46 comments:

Sheherazade said...

aduhai

me suya said...

cam bang*** je kak komen cam tu.. ape masalah blogger tu pun kita tataw.. Xpe sis amy.. die baru ikuti blog akak kot.. Ntah pape.. Typical thinking^^

Zura Tahir said...

peliklah amy..ade jgak org sakit hati tue erk..hehe..lantakkan lah amy..jnji niat kite murni...nk hargai followers kite..

Hanis MY said...

sian sis amy, sabar jerla...biasalah manusia ni macam2 ragam...

ibuintan said...

as salam amy,

kesian amy, ini pun nak dipertikaikan... SR tak perlu bergantung kpd sesiapa .. kan

Tieah Madian said...

Aiyooo..
Sabar ye kak amy..
Biasalah tu, susah nak puaskan hati semua pihak dan bukan semua yg fhm apa yg kite cuba sampaikan..
Bile kite tak letak muka artis tu nanti, depa gak tanya sape artis tu..
Haish!

*Sy ckp kakak sy Lisa Surihani lain mak lain bapak pun, ade yang jeles kak..
Hahaha..

JunAina said...

salam amy...

kekadang org akan tersalah faham dengan apa yg kita tulis dan tidak faham niat kita...coz mungkin apa yg kita cuba huraikan tidak sama dengan apa yg pembaca baca faham...

mungkin caranya agak straight foward tapi anggaplah itu sebagai satu cabaran...

ytekecik said...

hek eleh..
yang orang tu nak jeles sagt psl apa.. ntah2 orang tu yang nak publs murhan..

pegidah... ckp tak srupa bkin

Salina@IbuAqil said...

Abaikan saja amy.. Akak tgk muka amy dgn kakak amy 2 seiras sgt air mukanya.. walaupun berlainan bapa.. Biar apa owang nak kata asalkan darah yg mengalir itu tetap sama.. :D

Normaliza said...

sabar ye Amy. janji apa yang kita buat tu ikhlas..pasti ada ganjaran dari ALLAH.. :)

niesz said...

aih!manusia2.nape la selalu xpuas ati ngn kehidupan org lain..lantak p la die nk letak gmbr artis ke, nk keluarga ngn artis ke, yg ko susah sgt nape..ha..kan da melenting da..sabar ye kak, biar la die, org jeles mmg mcm tu, xpnh puas..wat sakit ati je kalau layan..

updated entry:insaf la! pd mereka yg suke membangga diri..

Nour Eyza said...

sabar je la kak.. org selalu je nak pertikaikan apa yang kita buat.. walaupun benda tu benar..

Kakzakie Purvit said...

Salam Amy,

SR kena uji begitu sekali. Sedih juga kakak dgn kenyataan itu. Hope with this explanation yg terang dan nyata moga ada permohonan maaf darinya...

ozzy said...

Assalam..

Kalau ikut apa yg dia komen 'sblm ni x pernah cakap pun tiba2 je hari ni mengaku adik ipar artis' bermakna dia memang seorng follower tegar blog SR..tahniah la kan sbb perihatin.
Mungkin niat dia baik cuma susunan ayat saja yg buat amy terasa krn di hujung ayatnya dia kata 'sekadar nasihat'.
Anyway this is one part of blogger life..how we tackle and how we handle.

My Little Diary said...

salam,

sabar ye amy... org yg tak puas ati memang camgitu...

noor said...

la apa ler komen gitu..sian amy
bykkan sbr yer amy

InaYusoff said...

sabar je la...
tak semua orang paham diri kita...

white rose said...

hahahaa...
amy, bukan gelakkan kau...

aku gelakkan si PENGKOMEN tu...
suh je dia datang ke umah sign otogerap abg ipar kau...
miahahaa...

dia xkenal kau amy, tu sebab dia sesuke je nak cakap...

☾SHiemaCMa786☾ said...

apela masalh dia tu~~
x paham..x paham..xpe amy..biarkan dia...
amy bersabar jelah ngan sikap manusia cam ni..

mama tisya said...

sbr je la ngan org yg buat tuduhana itu..isk2

Karisma Izzah said...

alahai...sal tu pun nak tuduh orang sembarangan... ape la si pengkomen tu...

Sabar la ye Kak Amy...

kasihibu said...

sabar je amy...mungkin salahfaham kenyataan tu..sbb bukan semua tahu asal usul dan salasilah ahli keluarga kita kan?

aanie said...

sabar je la amy....

dia xpuas hati kot amy ada sedara artis..hehe...

Zaidah said...

ignore ajelah amy....dia jeleslah tu sebab tu dia main tuduh melulu aje...tanpa usul periksa...sakit mental agaknyer bunga raya nie...

apdm said...

salam petang jumaaat kat amy =)

tak pe3..abaikan je dia tu..tok sah duk layan ..

iniialahaku said...

hurm..ramai jugak rupanya mnusia cmni..2pon xpuas ati npe??plikla..ltakla..kang nnti aku buat n3 aku anak sultan mna2 mau terkjut beruk plak kot...sabar2..hehe..(tpi cam aku je xsbar ni)

atie said...

mungkin die tak sengaja..entahla..dlm internet ni..ayat tu kena la berlapik2..huhu..jgn mkn diri sendiri..dan jangan menyinggung hati org lain~wlpun org tak kenal kite tp tetap tak baik buat org terasa..

ardinihumaira said...

Astaghfirullahal'azim...
takkan kita tak nak mengaku saudara kita kalau betul dia saudara kita... semoga lepas ni kalau ada yang mengaku saudara artis tak ada yang fikir negatif sebab artis juga manusia... bukannya insan lain selain manusia yang tak punya saudara mara...


biarkan dia kak...

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..sabar..itu semua dugaan dlm berblogging

munna said...

macam-macam... klu tak percaya gak..lepas ni boleh buat majlis suai kenal ye...

Azalina M.Salleh said...

macam2 kan..hehe itu pun nk pertikaikan jeles ker

MiYOKO SuKi said...

hmmm...selalu je yg tak puas hati kann...

bestnye..famili besar la...

A.s.t.i.n.a said...

Jwb camni jer yang..

Ini blog saya.. sukati sayalah nak ngaku SSiti Nurhaliza kakak saya..

NurLailatul said...

sori, soalan peribadi lagi sekali!

akk ni anak cik ani lorong 19,
taman salak jaya ke?

Nurul Baiti said...

Dulikkan je la nana oii
orang tu jeles la tu ekeke
tu yg tetiba main terjah je ^..^

Kak Amy said...

bukan itu mak tiri kak elin..

NurLailatul said...

akk boley add fb sayer nurlailatul anuar..
Kita chat kat fb..ok?

mamawana said...

Bunga Raya tu confuse...kelakar... agaknyer sampai tak tidur mlm dia kepanasan confuse. Ada gak org camni confuse? Kalu tak tahu bertanya...

Noor Fatin said...

ada jugak org mcm tu.. aih

Lelaki Ini said...

lantak je pe org tu nk ckp! kite buat hal kite.
ahaha!

JULYA said...

assalamualaikum sis
erm...abaikan aje
bukan rugi duit kita pon kan
mmg takleh tgk org lain maju btl

Tuan Din said...

erm Amy, mungkin dia berniat baik kot.. apa2 pun untuk dia... apa cara sekalipun orang berusaha untuk menaikkan trafik.. asalkan tidah menginaya orang lain itu adalah usaha...

ieda said...

aduyaiiii keiiicik punye hal ..
adehhhh bo layan lah dikkk org mcm tuu
ermm saper erkk si bunge rayeee tuuu cam bestt jer ekkekekek

dia jeles tuu sbb dia x der darah dan pertalian ngan artis ekekekekke

ok dikk .. toksah susah hati .. keep on blogging :)

eelobor said...

jangan di ikut sangat rentak orang cam gitu sis...

Sarah Syazwani said...

ramainyer adik beradik..mesti seronok kalo dpt kumpul..ala..org mcm tu dengki kot..toksah layan

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

dengkila tu..biaq pi ke dialah..dia nak up traffic dia latu..lum lagi i cakap i ni sepupu dgn rozita che wan..(hehe tipu jerr)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign