Jan 21, 2011

Special post untuk blog * Yang ingin kukongsi*




Ok story nie pulak dah terlepas dua tiga hari tapi still nak review jugak sebab apa sebab komen nie membuatkan en.hubby aku tersenyum lebar. Lagi surprise masa time akak Azie komen nie tiba-tiba pula time tue en.hubby yang buka blog dan lihat ada satu komen yang belum di publish. Bila buka sekali lihat apa lagi ada orang komen memuji la. Hati berbunga-bunga sambil tersenyum bangga:). Sape tak suka kan bila diri di puji. Aku yang dok di sebelah tersenyum melihat reaksi en.hubby yang malu-malu kucing gitu. Anyway thanks la kak Azie bagi pihak en.hubby. So di kesempatan ini aku nak review sikit blog kak Azie nie.

Kalau korang pergi blog beliau nie agak unik sikit memandangkan beliau menggunakan header selipar. Bukan selipar Jepun tapi selipar yanga advance sikit dari zaman Jepun:). Beliau nie blogger dari kuala lumpur dan seorang yang sangat peramah. Korang bayangkan la walaupun kami tak pernah bersua muka , bertepuk bertampar tapi terasa macam dah lame kenal .Boleh bergurau dan beliau nie memang seorang yang sangat open minded. Aku sangat senang mengenali diri beliau.

Sedikit info mengenai blog beliau pula. Beliau mula berjinak di dalam dunia blog nie pada oct 2009. Seorang lagi yang rajin komen dan blogwalking di sinar raudah. Kiranya kalau tak ada komen dari beliau mesti aku jadi tertanya-tanya kemanakah gelaran cik kak kita nie.:) Ye la dah biasa sangat lihat wajahnya menyerikan kotak komen aku jadi bila sehari tidak kelihatan mesti hati tertanyakan.:) Blog beliau nie macam-macam ada dan hasil penulisanya pun mudah di terima dan di fahami. Jadi kepada yang masih belum mengenali diri beliau jemput la ke blog beliau > yang ingin ku kongsi


Note : For the next entry berkenaan tutorial bagi menjawab setiap soalan yang di ajukan oleh rakan blogger yang singgah di sini! jadi tunggguuuuuu.....



7 comments:

sarah-najwan said...

antara blog yg akak wajib singgah jika hapdet dan jika akak free..hehe

Unknown said...

amy...
ayu pun suka ngan kak AA...

dia kan bab komen....peeeh....aku tertawan lor.....


jom gather2 kat ice room...kita ajak kak azie ngan geng bawalnya....

wahida said...

wah, kalau saya pun terangkat bontot kalau ada org puji...hehehe...

azieazah said...

AMY...
Juga SARAH dan AYU.

Terimakasih banyak lerrr... Tak tau nak balas cemana, tapi kalu dapat, memang sorang sorang aku cium peluk ketat-ketat. Sanggup tak? hahahaha

Terimakaseehhhhh....! > sila buat gaya Alleycats yaaa...

munna said...

jom terjah....

Nurmala Mazlan said...

Akak kalau ada org puji husband, mmg akak tak akan bgtau dia..Nnt dia kembangggggggg!!!!!!!~

Anonymous said...

Молодежное видео http://2nt.ru/znak.htm
Где скачать игру
Jolly Rover

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign