Jan 3, 2011

NEW HOME FOR SINAR RAUDAH 2011



As'salammualaikum...
Welcome Home :P!!!

Selamat datang ke Teratak Sinar Raudah yang baru :) Opss!! bukan pindah rumah ye tapi renovate rumah sikit..Kalau u all perasan aku dah buat perubahan untuk layout dan header blog aku nie.. Amacam Cantik tak !! amboi dah macam rancangan Eric Leong pulak :) tapi untuk background kali nie aku still gunakan warna yang same cume code color je aku tukar sikit.. Bukan apa aku rasa lebih selesa dengan warna purple nie nampak cool je.. Hope u all pun suka dengan perubahan baru rumah aku nie..Kira nie sebagai perubahan SR untuk tahun 2011 nie jadi sekiranya ada sape2 yang singgah di sini jangan pulak terkejut u all x salah masuk rumah pun :P.

Dah berkurun aku x tukar layout blog aku nie .. Dulu bukan main rajin lagi tapi sekarang nie macam malas je sebab nanti nak kena adjust sane sini.. Nasib baik la semalam SR x de buat hal risau jugak kalau ada yang hilang. Bukan apa sebelum nie pernah terjadi , dah back up pun still hilang jugak..Menangis x berlagu aku di buatnya :(.

Urmmm..

Rumah dah berwajah baru tapi ada masa ke nak update !! Insyaallah kalau ada masa sure aku akan update punya.. Orang boleh buat kenapa aku tak boleh kan cume pasni aku kena pandai bahagiakan masa aku kecuali kalau aku betul2 busy..Time tue memang x boleh buat apa la.. Sebenarnya aku sayang nak tinggalkan blog aku nie lame2 takut nanti u all lupa kat aku:)perasan la pulak ada orang kisah ke kat aku nie:P...

Ok la Happy Blogging all...


Terima kasih kepada en.hubby kerana telah suggestkan aku untuk buat perubahan pada blog aku nie.


Terima kasih juga kepada adik Man Yusof kerana sudi buat tutorial tue untuk aku.. Maklum la aku nie bukan pandai sangat masih merangkak-rangkak lagi..Thanks Man nanti akak review blog adik ok..


Minta maaf juga kerana dua hari lepas aku terpaksa privatekan blog Sinar Raudah untuk proses perngubahsuaian...






38 comments:

Fazleyatul Aini said...

cantik rumah baru ni
so purpleeee

Sheherazade said...

Salam dear

waa,cantik la :)

man yusoef said...

akak merangkak...sya baru nak meniarap kot...haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cantikkk....kita pon nk tukar header tu..tp x sempt lg...amik header kt mn ek?

slmt thn baru amy...

ardinihumaira said...

coomel!:)

☾SHiemaCMa786☾ said...

amy..dah cat baru..cantik2...

Kak Amy said...

As'salammualaikum Lya..

Amy love purple..

Kak Amy said...

As'salammualaikum Pia..

Thanks dear..

Kak Amy said...

As'salammualaikum Man..

Ha3x.. ye la tue anyway thanks tau..

Kak Amy said...

As'salammualaikum Zura..

Ow ye ke amy pakai amek kat google je kat free header than amy adjust la...

Kak Amy said...

As'salammualaikum Dni..

Thanks dear..

Kak Amy said...

As'salammualaikum Cma..

Thanks Cma..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

mula2 teperanjat juga
takut masuk rumah orang lain

nampak ceria..
saya suka juga warna purple sebab cool

tahniah
moga terus maju jaya

Wassalam

Cyda Acme said...

wahhh ... cantik berseri2 lah rumah baru nih ...
i liiikkeeeee!!
:D

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..patutla tak boleh amsuk blog ini ari tue..rupanya tuan rumah sedang buat renovasi..tahniah!! warna pepel yg sgt menceriakan

me suya said...

sis..
chanteq..hehehe
lama xonline sbb suya blik rumah..lappy tggl

Hanis MY said...

wahh cantik rumah baru suka purple... btw selamat tahun baru!

mama ju said...

Aslkm Amy

Salam kenal. Selalu tgk Amy.
Wah cantiklah rumah Amy.Bye

azwa amani said...

suke2../.hehehhe...tapi ske gambar kahwin akak kat header dulu... hehehe :)

azieazah said...

PURPLE...! I like!

Nak tukar jugak lah...

munna said...

i likeeeeeeeeeeee... cantih rumah baru ni..

Ummi Hanie said...

cntik purple ni amy...sy suke...dan sy asyik bertukar2 cat umah (blog) aje...ikot mood

ouh patutlah smlm xdpt masuk cni...ok xpe paham..;)slmt thn baru ye amy :)

Sricahaya said...

nampak purple..cantik..i like..:)

yanamib said...

nice..nampak lbh teratur and kemas..suka!suka! ^_^

eB ezrin said...

cantek... kalo nk wat header baru... bolo >_ <

Oda Alill said...

oo,patutla dua tiga hari ni tak boleh nak bukak sinar raudah.rupanya nak buat perubahan. cantik cantik..

Mama Zharfan said...

nice :)
patut la me cuba mauk tp tak leh, rupa2nya tgh renovate heheh

tiefazatie said...

salam..wah..sis..manyak cantik owh...=)

Penjejak Mimpi said...

Salam ziarah..

Ler.. patutle tak buleh masuk umah Amy ari tu. Duk bermangge bagai.. Rupenye ngah wat renovate. Pe pon, nice color..:)

Sarah Syazwani said...

lama x bw..bukak2 je dah baru..anyway nice dan cantik

selamat tahun baru yee

Ayu said...

Assalamualaikum amy ;)
wah,rasa lain la..sbb dah terbiasa ngan layout n background dulu yang ala2 exotic skt..apapun, nice..ceria hehe (",)

aanie said...

amy, teddy bear tu comel la...diorang tengah ngorat eh?hehe..comel2...

::..dYa..:: said...

Salam
selamat Tahun Baru
Cantik rumah baru nie..

white rose said...

oh patut laa sy nak bukak tak bole2 jugak...

kesihan diri sy, mengapa amy tak bagi sy masuk kesini...tu ape yg sy pikirkan...

CANTEK...
teruskan berblog ye...

Zaidah said...

cantik rumah baru....warna purple gitu....

Abd Razak said...

Cantik dan kemas..:)

Shafa said...

hye amy... fa datang melawat umah yang baru cat ni. ^_^. suka purple..

Normaliza said...

Cantik! Sejuk mata memandang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign