Jan 5, 2011

Jom join pergi massage !!




Malam nie tak dapat nak blogwalking sebab aku nak keluar dengan en.hubby untuk pergi memanjakan diri aka pergi massage body .. So sementara menunggu en.hubby siap jadi aku update la dulu.. Nie kali kedua aku pergi massage untuk tahun baru nie.. First masa 3 hari yang lepas.. Memang best , releks dan yang lebih penting lagi kali nie punya massage memang betul-betul lain daripada sebelum nie.. Kira tempat massage nie memang puas hati la.. Perkhidmatannya memang di akui 100% bagus.. Terima kasih kepada staff en.hubby yang memperkenalkan tempat massage nie kepada aku..:)

Ok cukup dulu sampai di sini nanti aku story mory lagi kenapa tiba-tiba aku pergi massage dan apa kelebihan tempat massage yang aku pergi nie dengan tempat massage yang sebelum nie aku pergi..Nantikan di post entry yang akan datang ye.. Bye:P


13 comments:

Sheherazade said...

salam

wah,bestnya
selamat memanjakan diri

white rose said...

wah...
balik nanti berwangi wangian laaa ek...

mesti en.hubby amy suke...

Penjejak Mimpi said...

Salam.
Amy, lepas ni bulehla cite ek? :)

ann @ hatiberbunga said...

lamanya rasa x gi massage.. tetiba je rasa badan lenguh2. hihi..

salam kenal.. ann follow juga! ;)

chekna said...

bestnye... lama gak x memanjakan diri ni...

Ummi Hanie said...

salam AMy ,

bestnyeeeee...Haniemerasa massage2 ni lepas bersalin jerr...waktu2 laen tak sempat....lenguh2 bdn ni tahankan aje le...

kay yea said...

waaaah..besh..hee~~

me suya said...

cepat2 promo tempat tu..
harga sekali yer sis.. kang balik KB leyh buat surprise kat my mommy.. hehehe kalau tak mahal aaa..kiki3.. kata student sepenuh masa.. takde duetttt^^

ardinihumaira said...

kak.. kat mana tu :D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

best2 massage body ni kan..kita pon br gi je smpena anibeseri ritu....layan mmg 100% le....pestime g massage kt hotel..haha

.::: Princess MOMOY :::. said...

bestnyer...tapi Momoy nih jenis yang cepat geli
osim jer yang boleh Momoy tahan

Saya Blogger TERENGGANU

Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

BIONIC WOMEN said...

balik kampung arini, eily bermassage nganmakcik kak kg eily tu..hehehe
eily pergi berurut..sedap giler tubuh..
3 hari berturut2..hanya sedekah jer ikut suka hati..'memang itu yg makcik tu mintak'.
tapi x sampai hati nak bagi ciput sebab dia urut best..

AngahSayang2314 said...

amy best sangat tapi kan??kan??? angah nak joint leh???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign