Jan 25, 2011

Kerana komen blogger Sahromnasrudin buat aku..



Finally bersempatan juga buka sinar raudah , membaca komen dan membalas kunjungan rakan-rakan. Sedang asyik membaca komen-komen yang di tinggalkan , sekali aku terpaut pada satu komen nie. Tersenyum aku membacanya! Kalau baru-baru nie en.hubby lihat komen kak Azie dia tersenyum malu hari nie giliran aku pula tersenyum apabila melihat komen yang di tinggalkan oleh saudara Sahromnasrudin.

Bukan senyum kerana kata-kata pada komen beliau tapi tersenyum kerana tiba-tiba En. Sahrom kita nie memanggil aku dengan panggilan ayu. Sejak bila pula En.Sahrom panggil aku ayu ye sebab setahu aku sebelum nie beliau memanggil aku dengan panggilan amy.Surprise pulak padahal sebelum nie ramai yang memanggil aku dengan panggilan ayu mahupun Raudah tapi bile panggilan ini di panggil oleh beliau aku jadi macam pelik bin ajaib pulak. Wah sudah tukar ka! hehe tapi tak kisah pun orang nak panggil apa janji masih sedap di dengar.. Jadi alang-alang dah bercerita mengenai diri beliau meh aku story sikit mengenai beliau.

Ok aku mula mengenali blog beliau nie beberapa bulan yang lepas. Kira beliau adalah blogger lelaki yang agak rapat dengan SR di alam maya nie selain daripada Atuk , En.Ozzy , Ustaz Razak , Eelobor dan Panglima 7. Beliau juga boleh di katakan seorang blogger yang rajin berkunjung di SR dan meninggalkan komen. Seorang yang aktif blogwalking dan rajin mengupdate blog walaupun sehari hanya satu posting. Tapi setiap posting yang di hasilkannya mempunyai keunikkan tersendiri dari segi penulisannya.Kalau korang tak percaya boleh la lihat di setiap entri yang di hasilkanya.So kepada yang masih belum pernah singgah ke blognya , jemputlah berkunjung dan berkenalan dengan tuan empunya blog. Pasti korang tidak akan rugi berkenalan dengan beliau. Jadi apa tunggu lagi jom terjah sekarang > Probitas Et Fides




22 comments:

me suya said...

hahahaha lawak plak..
terkompius dgn ayu raudah kot yer kak^^

apezs shah said...

Salam wah ada org puji.. mmg bagus untuk merasakan kita dihargai. tapi kita tak riak kan kan kan..

ayu raudah.. kalau sya panggil kak amy lak camne tu.. heeh.. banyaknya nama..;)

aanie said...

dia memang rajin komen...dan komen dia nampak ikhlas...sebab tu la berpuluh2 komen utk 1 entri dia...

eMMe said...

mmg pun Amy, entry update hehari, tapi nak tgk awak komen, skit punye susah, tQ ape2pun, awak still sudi koment kat blog mE yg tak seberapa, heeee~

azieazah said...

Biasanya kalu terlatah sebut salah nama ni, sambil taip fikiran merewang ke lain.

hahahaha sudah kantoi lah dia...!

sahromnasrudin said...

assalamualaikum....

terharunya..trime kasih banyak2 ya..

sebenarnya, saya tergerak nak panggil awak ayu daripada amy seperti kebiasaan kerana hendak mencari kelainan..

so, saya panggil nama yang lain dari yang lain kan...

apepun, trime kasih atas entri ini dan saya sangat2 menghargainya..:-)

semoga awak dan suami terus dirahmati Allah SWT dan dipermudahkan segala urusan..

Hanis Azla said...

betullah.. mmg banyak tutorial yg menarik di sini.. bagusnya.. Salam kenal yer..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hehe...ok tu pggey nama ayu...orgnya ayu..hikss...

nk kenal gk le ngan Sahrom ni..thks

Syafiq Rosli said...

hehe..ok pe sis..glamor kjp ni..:)

wahida said...

saya juga suka masuk blog ni, mcm kursus ICT lak..hehheh...

eelobor said...

serius....memang suka baca entri dekat blog sahrom tuh, ada keunikan tersendiri. jika kekawan nak tahu apa kelebihan boleh terjah sendiri baru tau

Mama Zharfan said...

bagus segmen gini :) kiranya utk appreciate readers and commentators :)

kalau sudi, nak mintak u tlg vote utk i (sblm midnite tonite)


tlg vote utk MZ!

☾SHiemaCMa786☾ said...

die ingat ayu raudhah kot..he..
n3 post dia byk komen2

amy mmg comey pun..:)

niesz said...

betul..senang bile ade cikgu, x fhm ley tnye..hehe..

white rose said...

hahaha...
duk gelakkan POKCIK SAHROM...

sejak mula2 lagi sy duk panggil dia POKCIK...

miahahaha...

Ati Masrif said...

agaknya sahrom tengah fikirkan
orang lain tapi kat blog org lain..hihi

macam ni kak ati pun nak panggil
amy dgn panggilan ayu ler...

boleh dapat Blog Review...ee..bestnye!
boleh ye..cik ayu ..^_^

eB ezrin said...

tersenyum eB bacer,
kalo u kena kutuk... leh dpt publiCT gaks x? ;p
maner ;
la tau kan... kot2 ader yg traser nk kutuk laks... rambut samer itam... hati len2... :)

Tuan Din said...

"AYU!!!!!!!!!!!!!!!!! mana pulak pergi budak nie?"

apdm said...

salam

ni mesti kek peminat ayu raudah ni..sampai tersasul macam tu sekali nie =)

Tieah Madian said...

Ayu?
Sy panggil amy kan..
Boleh ke?

Kaseh NazLieza said...

teruskn usaha akk dlm membuat tutorial ea kak...

Aza72 said...

suka tutorial ayu ni simple & easy...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign