Jan 17, 2011

Hadiah baby contest sudah di terima tapi hadiahnya...


Sejak dari minggu lepas lagi aku tertanya-tanya adakah hadiah pemenang baby contest bersama ANAKKU sudah di terima atau pun tidak. Memandangkan tak ada seorang pun yang inform pada aku jadi aku ambil keputusan untuk bertanyakan kepada para pemenang hari nie. Tapi belum sempat aku tanya tengok pagi nie terima satu mesej dari salah seorang pemenang baby contest tue.. Macam tahu-tahu je Puan EB nie..

Thanks ye sudi inform SR dan dengan Sepantas kilatnya aku terus ke blog beliau untuk lihat apa hadiah yang di terimanya. Maklum la Pihak penaja tak sempat nak tunjuk kat aku coz masa aku ambil hari tue semua dah siap berbungkus..Kalau ada sape-sape yang nak lihat hadiahnya boleh la lihat di SINI:).

Dan di kesempatan ini juga aku nak minta maaf banyak-banyak bagi pihak penaja barangan ANAKKU kerana ada berlaku sedikit kesilapan dan aku yakin ianya satu kesilapan yang tidak di sengajakan.:( Aku akan cuba dapatkan penjelasan dari pihak penaja. Bukan apa wisau tertukar je..Minta maaf sekali lagi ye!;)

Bagi pemenang saguhati pula cute mum telah menerima hadiah yang di menanginya. Kalau nak tahu apa hadiahnya boleh lihat di SINI. Thanks to both of you coz sudi inform siap dengan post entry lagi. Bagi 3 orang pemenang yang lain , aku harap dapat inform aku ASAP.. Bukan apa wisau jugak takut barang tak sampai je.. Sebab sebelum nie pernah terjadi dan masa aku blogwalking tadi pun aku ada lihat blogger Ardini Humaira ada mengalami situasi di mana barang di pos tidak sampai kepada penerima:(.Harap ianya tidak berlaku kepada pemenang baby contest SINAR RAUDAH :P


15 comments:

Cute MuM said...

hadiah tue Cute Mum dapat masa balik bercuti.. mungkin sabtu baru posmen hantar.. TQ..

Kay said...

salam

sy tak dpt lg hadiah tu, tu yg senyap tak ckp apa :) nnt kalu dpt sy inform

deCrewz said...

Ada beberapa faktor barang x sampai.. Cuba check alamat yang dihantar @ klu barang diposkan dengan pos laju, boleh check serial no untuk tahu dimana barang tu berada..

p/s : Xcited tgk org dapat hadiah sbb blh pernah dpt lgi..he3

Tuan Din said...

Hadiah saya tak sampai lagi..
hehehe

+ e.z + said...

xper... :) TQ yer
hadiah sampai ptg sabtu... yg len2 tuh pn samer kot?

ieda said...

tahniah kepada yg menang .. :)

white rose said...

wah...tere amy dapatkan sponser kan...

nanti buat laa contest lagi...

apdm said...

salam

ni mesti pak cik posmen yang curik tu..huhu...

Unknown said...

ingatkan "barangan" anakku tu macam banyak..bunyinya mcm nk bg hamper je..tu yg JT pikir..

hope usaha peserta berbaloi la dengan hadiah yg diorg dpt ek..


p/s: kalo taknak guna poslaju sbb mahal, gunakan pos daftar yg lebih murah. at least barang yg dihantar dijamin sampai ke tgn penerima..

Kakzakie Purvit said...

gembira bila dapat haidah....
menanti hadiah tak kunjung tiba tu yg suspen je....

Sabarlah....

aibaks said...

mamaerish ke yang jadi pemenang tu? wa.. bestnye..

psl masalah post tu.. tgk syarikat kot.. aibaks pernah mengalami maslah yang sama dengan citylink.. memg slow.. huhu

Tieah Madian said...

Tahniah kpd pemenang..

AngahSayang2314 said...

ye la amy sekarang nie risau kena hati2

BIONIC WOMEN said...

bila nak wat contest baby ag...
aritu x sempat join ler..ada teknikal probs ngan lappy lama

ardinihumaira said...

:'( geram ngan pihak pos tu.. geram. tunggu seminggu lagi. kalo tak sampai jugak... memang buat report. barang tu harga 100 lebih kak... dah la ada barangan kaca. nape ntah susah sangat nak hantar barang. bengang betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign