Jan 5, 2011

Review blog sayang selasih blog



Mesti korang dah tertunggu-tunggu next review blog dari SR kan.. Ok kali nie aku pilih blog kepunyaan Puan Serinah atau lebih di kenali dengan name angah dari sayang selasih blog..Aku mula mengenali diri beliau secara dekat iaitu beberapa bulan yang lepas..Sebelum nie just singgah di blognya dan komen je tapi tak de la sampai nak bermesej atau bertukar no telifon. Tapi berbeza pulak sejak terjadi satu peristiwa tue (hanya kami berdua saje yang tahu):) kan angah.. Start dari situ kami dah mula rapat dan sering berkongsi cerita.. Walaupun angah nie muda sikit dari aku tapi cara pemikiran beliau sangat matang.Aku senang berkawan dengan dia dan kalau boleh aku ingin mengenali diri beliau dengan lebih rapat lagi..Insyaallah kalau ada rezeki suatu hari kita pasti akan berjumpa..

Mengenai blog beliau pula , cara penulisan ringkas tapi sangat padat.Dan lebih mengagumkan lagi tuan empunya blog nie seorang yang sangat rajin blogwalking dan sepanjang blogwalking beliau akan menghabiskan masa di sesebuah blog tue dengan membaca beberapa entry yang terlepas.Setiap entry itu pasti akan di tinggalkan komen.Kiranya beliau sangat mengikuti perkembangan sesebuah blog. Syabas angah tak semua orang memiliki sikap macam tue tau..:P

Ok lah bagi yang belum pernah singgah di blog beliau boleh la singgah di sini > angah sayang .. apa tunggu lagi jom terjah sekarang dan berkenalan dengan akak manis yang peramah ini..





13 comments:

munna said...

kak munna pun suka masuk blog angah..mmg mesra blogger angah ni...

AngahSayang2314 said...

thanks amy terlebih2 uji tue.. tapi kan2 betul kata amy hanya kita berdua yg tahu kan??kan??
alamakkkkk terlepas nama penuh ku heheheee

Zura Tahir said...

angah mmg rajin berblogwalking...

Tieah Madian said...

Huhu..
Baru kejap td p jenguk blog angah..

ozzy said...

salam...

Beliau juga (angah) antara yang paling rajin memberikan komen di blog saya.

Anonymous said...

MDT pun baru kenal angah ni..dia memang peramah..semoga ukhuwah dan persahabatan di belog ni berterusan sampai bila2.. :)

me suya said...

waaa rajin sungguh tuan blog ni blogwalking.. suya dalam sebulan bape kali je la blogwalking.. hehehe itu traffic memang tak layan~

Faaein Himura said...

nak terjah la sat agi.. =]

niesz said...

blogger yg mcm ni la bgus kan.. :)

IMANSHAH said...

tak pernah sampai lagi di blog ni

ieda said...

akak kenal dahh angahhh tuuu heheheh :)

white rose said...

rajinnye angah tu...
sempat ek singgah lama2...

BIONIC WOMEN said...

x pernah lagi singgah blog angah ni..nak jenguk ler jap...
mana tau dapat kawan baru lagi..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign