Jun 13, 2011

Air mata pertama bergelar blogger ^ MTT



Hari nie agak busy sikit! Nak update entri pun kena cepat² sampaikan nak check spelling pun x sempat.Bila dah settle semua urusan baru la boleh mengadap lappy dengan senyuman yang lebar. Buka SR sekali lihat komen wow banyaknya , terutama link peserta contest.Sorry amy lambat check penyertaan u all.Bila dah settle check satu² baru aku skodeng rumah kawan² sekali singgah dekat satu blog nie tersentap mak nyah.Terkezut baca tajuk entri beliau Air Mata Pertama Bergelar blogger.

Actually aku kenal blogger nie dari rakan sekolah aku.Beliau nie cousin kepada rakan aku. Kami x de la serapat mana pun but selalu juga la bertegur sapa dan terbaru beliau ada minta bantuan aku untuk masukkan iklan nuffnang di bawah posting.Bantuan tue di hulurkan kerana sebelum nie aku x dapat melaksanakan permintaan beliau kerana terlalu busy dengan kerja. Dan baru nie aku cuba laksanakan permintaan beliau.Settle semua tu blogger nie ada jemput aku untuk join satu segmen but untill now aku masih x sempat nak join.Masa aku terhad sangat sekarang nie.Nak buka lappy pun kena tunggu betul² free.

So tadi aku ke blognya untuk melihat segmen yang beliau anjurkan dengan harapan malam nie dapat la aku join dan bagi support kepada beliau. Sekali baca tajuk macam sedih je.Aku ingat satu gimik je tapi rupanya tidak.Blog beliau di hack dan habis semua entri sebelum² nie hilang. Perghhh!!! Aku yang baca pun terasa sedih sebab last year SR pun pernah jadi macam tue tapi nasib aku baik semuanya dapat settle.Alhamdulillah dengan bantuan rakan blogger masalah aku dapat selesai.Kesian MTT , kalau aku sendiri pun frust menonggeng ow , segala usaha selama nie lenyap macam tue je. Memang meraung!bak kata orang berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya.Semoga MTT sabarrrr dan akan temui jalan penyelesaianya.-amin

*Kalau ada sapa² yang pernah mengalami situasi macam nie minta kongsi di sini TQ!


p/s: sebelum nie facebook aku pernah di hack.Tak faham kenapa perlu ada semua nie ye!

16 comments:

Unknown said...

kesiannya dgn MTT..

ayu pun takut gak kalau2 ayu kena....
risau nya

angahIera said...

takut jgk kalau jd mcm MTT...mcm mane nk buat kalau tjadi kes ni??...

Hudalatip said...

ye ke? simpati dengan MTT..kalau saya pun terkena mcm gitu, meraung dan meroyan agaknya..harap bersabar dan tabah dengan segala dugaan..

Murni Alfathunnisa said...

as-salam amy..
tak pernah ada pengalaman macam tu..kesian dia..
kalau saya, dah tentu tak tau nak handle macammana....takut jugak..

Anonymous said...

uishh! bahaya nih..alamatnye kalau jadi kat MDT..terus tutup buka la kot..

Nur Hawa Mohd Zin said...

macam pernah masuk je blog MTT tu...tentang hack2 ni mmg takot dibuatnye..yela mana nak cari balik entri2 lama...

maaf tak dapat tolong hanya simpati dan sokong jerk..be strong MTT

Kakcik Seroja said...

Alamak! kalau blog kakcik kena godam - kakcik memang tak tahu nak buat apa2... :(

Scha406 said...

iskk...risaunye klu jd cmtu...

Sarah Syazwani said...

org yg hack ni mmg suka buat mcm tu..dh jd mcm kepuasan biler dpt hack blog atau sistem..kt tmpt keje pun ada gak jd mcm tu

Noor Fatin said...

takotnya, sayang sungguh dengan blog :(

Unknown said...

bila baca entry ni terus nak belajar mcm mana cara2 nak atasi kalau benda mcm ni jadi kat kita. takut jugak la dgr

Mek Rose said...

nape leh jd camni ek? sapola busuk ati duk hack blog org tu ek..pelik tol

zaidah said...

setakat nie tak pernah hilang entri lama walaupun sebelum nie pernah hilang semua widget yang tinggal hanya n3 saja...rupanyer MTT lagi teruk bila n3 hilang semuanyer....semoga bersabar...

BeloG MTT said...

Terima kasih Amy.. Tengah sabar la ni kalau tak, dah lama meroyan langsung taknak jenguk blog dah ! Thanks again Amy...:"(

aanie said...

blog kena hack?? habis tu camne nak settle?? takutnya jd camtu...

Sheherazade said...

dear,fb penah kena hack? :(,tu la xfhm btl manusia ni

take care ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign