Jun 18, 2011

Maharaja Lawak Minggu 12 ^ Kumpulan Sepah




Kalau ikutkan dalam program maharajalawak , aku lebih meminati dan menyokong Jozan.Tapi untuk persembahan semalam aku rasa Sepah sangat terserlah.Idea dia sangat kreatif. Lawak gila sampai nak terputus urat kentut di buatnya. Tak kering gusi melihat gelagat 3 orang tue.Memang mantop la! Sepah tidak mengecewakan orang² JB tempat kelahiran mereka. Wahhh!!! lepas nie ada harapan la untuk mendapat undian tinggi tapi aku harap sangat Jozan jadi juara. U all minat sapa?? Ada peminat Jozan jugak tak kat sini!!!


Note: Nak tahu kenapa aku tolak untuk celebrate birthday kat luar semalam dan sanggup untuk masak di rumah.Sebab aku x nak terlepas untuk melihat program Maharaja lawak nie lagi pun masak sendiri lagi bagus dari makan di luar.Tak gitu hehehe~

4 comments:

azwa amani said...

huhuhuhuhu..adik suka sepah ngn jambu...hehe

Unknown said...

betul2..mmg lawak ngat sepah semalam..manisnya kurma itu....hehehee

Noor Fatin said...

sepah memang terbaik! sama la dlu2 saya minat jozan tapi sepah xpenah buat saya kecewa! hehe

Sheherazade said...

ehehehe,mmg kelakar

wah dear kena demam maharajalawak ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign