Jun 1, 2011

Im sorryyyyyy!!!!


Sebelum aku tulis apa² baik aku minta maaf dulu! Sorrryyyyyy!!!! Sejak dua menjak nie aku tersangat la busy dengan menguruskan business online dan juga ofline aku , sampaikan nak buka blog pun x sempat dan jarang dapat lihat aku bertandang ke rumah korang. Bukan aku sengaja buat begitu tapi faktor masa yang membuatkan aku terbatas. Tambahan pula aku baru saja buka peluang untuk agent dropship bagi mereka yang ingin menambah pendapatan. Kenapa aku buat begitu? Sebab faktor masa , aku tak mampu nak uruskan seorang diri jadi dengan membuka peluang untuk agent dropship nie ringan la sikit beban aku.

Semalam aku terima dua tiga mesej dan email dari rakan² blogger dan facebook. Terharu sangat bila mereka bertanya kenapa aku dah kurang aktif berblogging berbanding dulu yang kerap postkan entri² baru dan bertandang ke rumah mereka. Hope di atas penjelasan di email dan mesej serta di SR dapat menjawab segala teka teki u all ok. Kenapa dan mengapa? Ia langsung tidak ada kena mengena dengan entri sedih aku sebelum nie. Thanks again coz amek berat pasal diri aku.^^

Berkenaan dengan baby contest pula , sepatutnya akan bermula pada hari ini tetapi memandangkan SR masih tiada pihak juri so terpaksalah di tangguhkan untill ada senior blogger yang sudi jadi juri contest ini. Hope sehari dua lagi dah boleh mulakan. Berkenaan dengan blog contest pula , aku masih mencari tarikh yang sesuai untuk contest itu. Memandangkan hadiah yang di tawarkan berupa barangan yang di jual di DAC MOBILE SHOP so sudah pasti ianya agak lumayan dan harus mencari tema yang sesuai dengan contest itu. Jadi tunggguuuuuu!!!!



14 comments:

Nazz@Purple said...

Eh banner bloh pun dh lain..cantik!;)

sarah-najwan said...

huhu..its ok amy..
cuma jaga kesihatan deh..mkn minum bagai tu..

ada masa bole jln2 rumah akak and kwn2 yg lain..

nurkass said...

alahai siannya..
takpe2..buat yg penting dulu..then baru berblog..hehe

kasihibu said...

buat mana yg penting dulu
semoga berjaya dalam apa juga yg amy lakukan.

Scha406 said...

xpe..setiap org ade mase sibuknye kn.so,Sha maafkan yer..ahahaha

Kakzakie Purvit said...

Kakak tahu Amy busy dgn business yg baru set-up sana-sini. Tak kisah... buat dulu demi kebaikan keluarga.

Nur Hawa Mohd Zin said...

its ok dear....pentingkan mana yang penting ye...kami tunggu je entri terbaru akak :)

Bunga said...

semua dah bertukar..comel..

eiela said...

saya pun dah kurang dah blogwalking,, busy sikit. cantik nih bunga2 pink.

Latest Entri :
Best Ke Jatuh Cinta Nih?

sahromnasrudin said...

ok..teruskan tugas hakikimu sahabat..buat yg penting dulu kan

Kamsiah yusoff said...

jgn memaksa diri melakukan semuanya serentak...

☾SHiemaCMa786☾ said...

xpe amy...bila2 amy x bz bole singgah...keje tu,kje jugak..
jaga kesihatan sama.

munna said...

tape amy..kak munna sabar menunggu...

Sheherazade said...

rindu tau ;')

i'm sorry amy ke ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign