Jun 8, 2011

Click here to join now!



Morning..

Wow surprising!!! Thanks all di atas kesudian semua join contest SR. Maaf SR masih belum sempat check penyertaan anda lagi dan di sebabkan itu link yang di tinggalkan di ruangan komen SR tidak di publishkan lagi. Semalam SR mengalami sedikit masalah jadi x sempat nak check satu². Insyaallah hari nie SR akan publishkan penyertaan semua ye.So kepada yang mesej bertanyaan adakah penyertaan mereka di terima. Jawapannya sabarrrr!!! insyaallah kalau ianya memenuhi syarat yang SR kehendaki penyertaan anda pasti akan di terima.

Beberapa soalan yang di ajukan oleh mereka yang ingin turut serta tapi tidak berapa pasti samaada ianya boleh di sertakan atau tidak. Di sini SR cuba jelaskan sekali lagi ok. Penyertaan ini terbuka kepada semua blogger di Malaysia mahupun di luar negara. Jadi bagi blogger di luar negara pastikan anda memiliki address di Malaysia.

Setiap blogger boleh menghantar seberapa banyak penyertaan tapi make sure bukan gambar si manja yang sama. Penyertaan yang lebih daripada satu haruslah di sertakan di entri yang lain. Sebagai contoh sekiranya anda mempunyai anak lebih dari seorang dan anda ingin kedua²nya turut serta.Anda cuma perlu sertakan satu penyertaan , satu gambar bagi seorang anak dan ianya haruslah memenuhi syarat yang lain.Bagitu juga dengan anak kedua anda hanya perlu sertakan satu gambar dalam entri yang berlainan dan haruslah tinggalkan kedua² link penyertaan anda di ruangan komen.

Bagi yang bertanya sekiranya ingin meletakkan gambar anak saudara atau lebih tepat bukan anak sendiri.Jawapannya boleh! Telah tertera di syarat penyertaan contest. Gambar pula terpulang samaada u all nak meletakkan gambar baru ataupun gambar lame janji ianya mestilah bersesuaian dengan tema yang di beri.

Berkenaan dengan undian pula.Untuk contest kali ini syaratnya tidak terlalu ketat sangat.Tiada undian like di facebook seperti contest sebelum ini kerana ia akan merumitkan lagi para blogger.Bagi yang mempunyai akaun facebook mungkin ianya tiada masalah tapi bagi mereka yang tiada atau jarang sekali melayari akaun facebook , ia akan menyukarkan mereka.Jadi jalan mudah SR melantik 2 orang blogger senior untuk mengadili contest ini iaitu kak Zia dari blog permata hati ku dan kak Diana dari blog senyum senyum .Keputusan yang di berikan oleh juri adalah muktamad.Sekiranya ada yang kurang jelas jangan malu dan jangan segan bertanya. SR akan cuba menjawabnya.

9 comments:

eB said...

ok, tq inform... nak join gaks.. :)

kurus said...

jelas ! .. nak joint tapi x sempat layie .. pic anak buah lah ye dik sbb anak akak dah 3 tahun lebih huhuh :))

norhidana said...

alamak... bby sya dlm perut lg heheheh

Kak Amy said...

eb : silakan eb...

Kak Amy said...

kak eida : x pe kak banyak masa lagi..

Kak Amy said...

Norhidana : wah bestnya tahniah , x pe tunggu sampai baby kuaw k baru join contest SR yang akan datang...

aanie said...

insya-Allah akan join...

susah nak cari gambar adam tgh senyum...huhu...

Unknown said...

semalam dah tengok sikit..
geram je rasa..
comel2...

Kakzakie Purvit said...

Kakak belum jumpa baby lagi nie. Nak juga kalau ada peluang kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign