Jun 9, 2011

Akasia - Nora Elena ^ aku ketinggalan




Tadi masa jalan² di blog kawan² sekali terbaca lagi berkenaan Nora Elena. Serius beb sebelum nie aku tak tahu pun sapa Nora Elena nie dan apa hebatnya dia sampai semua orang dok perkatakan.Boleh di katakan ramai blogger dok bercerita tentang Nora Elena drama yang sedang hangat di tayangkan di tv 3. Peliknya tidak terlintas pulak aku nak menonton slot akasia nie.Cuma tadi masa terbaca di blog eima tiba² pulak rasa terpanggil untuk melihat apa yang hebat sangat drama nie. So aku pun lihat la di you tube.

Belek punya belek! Wow best juga boleh tonton petang nanti tapi sayangnya masa yang di tayangkan sangatlah tidak bersesuaian.Selalu time tue aku busy di dapur dan selepas selesai kerja di dapur nak menunaikan solat pula.So sangatlah terbatas untuk menonton drama itu. Kalau nak tahu sangat pun just lihat di you tube je la...

Kesian aku dah macam katak bawah tempurung pulak.Drama tue dah separuh berlalu , aku pulak baru nak tahu tentang drama tue huhuhU~Sedih betul la! nanti aku nak spent time menonton drama nie di you tube dari episode pertama sehingga episode sekarang. Tak nak selalu tertinggal train. Nanti asyik di ketawakan dik orang je huhuhU~


14 comments:

nurkass said...

adaptasi dari novel tu amy..
takpe2..nanti gi tgk kat you tube..

huhu biz said...

dah nk hbs next week..tgok hujung2 pon ok juge~

p/s:follow u~

☾SHiemaCMa786☾ said...

amy pun dah tangkap cintan ngan nora elena ni??
hhehehe..bestkan citer die??

Kakcik Seroja said...

Kakcik tak suka dengan cerita yang ada babak dengki mendengki!

Sheherazade said...

ehehe,novel kasih suci kalao tak silap

pia tgk gak

Hudalatip said...

lepas dari episod hari ni, rasanya takmo nengok lagi la, hehehe, konflik dah nak bermula daa....

Nur Hawa Mohd Zin said...

kak amy..awe pun tak tgk kak cerita ni...

1. malu nak tgk dgn mak abah..heheh...

2. nanti awe over berangan nak macam seth tan

3. takot tersenyum sorang2..heheh

4. kalu miss satu siri rasa tak best langsun! hehehe

Unknown said...

sekali je tengok..
pastu tak rasa nak tengok pun..
betul amy..
masanya tak sesuai...

kurus said...

huhuh x pelik dik akak punn x ikuti sgt sbb tayangan kul 7 kan huhu
tapi pernah sekali tgk .. sedap gak ! :)

iameunicegm said...

hehe..im addicted too.!
cbe akak tgk kat tonton.com..rsenya leh tgk dri cne dri startng smpai ep29 or myb ep20..
n d novel is quite gud too! ^^

Yan said...

yanpn layan online je

eima said...

amy aku bkn nye tgk sgt pun...hehe

tgk2 gitu² je...selang seli ngan kartun fahim ...kadang pastu maghrib tu ...dah kuar pi mkn ... mmg tak sempat abis pun..smlm pun sama kul 7.45 dah siap2 nk pi kenduri doa selamat...

eelobor said...

nasib baik la bukan peminat sangat citer2 cam ginih

noor said...

suka gek tgk nora elena..sweet jer diaorg kan amy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign