Jun 22, 2011

Follower 1555 no kuda merah tapi...


Firstly aku nak ucapkan terima kasih kepada follower 1555 kerana sudi print screenkan untuk aku.Walaupun apa yang di print screenkan tidak sama dengan apa yang aku inginkan tapi aku tetap berterima kasih kerana kesudian beliau menghantar ke email. Actually aku inginkan angka 1555 kerana angka itu adalah no plat bagi kuda merah tapi sayangnya follower yang ke 1555 hanya sempat print screen kan pada angka 1556 huhuhu~ terlepas satu angka sudah. Aku pulak hanya tersedar angka sudah pun mencecah 1561.Lagi jauh terlajak! Tak pe la mungkin bukan rezeki aku kot.Selalu asyik dapat tangkap je kali nie terlepas pulak jadi kena la terima kan!

Hrmmm!! Ok lah sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih.Kalau u all nak berkenalan dengan blogger nie boleh singgah di blognya di SINI.





10 comments:

nurkass said...

wahhh..
ramainye..
caiyok..!

sarah-najwan said...

tahniah amy..ramai dah folower dia..

Scha406 said...

tahniah kpd blogger btuah tu... :)

azwa amani said...

wow...bnyknya happy together kak...heheheheh ;)..makin fofular lah sinar raudah :) tahniah sis

JunAina said...

tahniah amy...aduh tadi dah tersasul tulis ayu raudah teringat adik rozita cik wan...hehheee...

kak aina belum pun 100 pengikutnya...huhuhuuu...sedeyyy...

masih perlu banyak belajar...

eelobor said...

baru perasan lah nama saya tercatat dalam kategori lelaki yang setia. huhuhuhuhu

Sheherazade said...

tahniah pada yg berkenaan :)
ooo,baru tahu juga

☾SHiemaCMa786☾ said...

tahjiah utk amy..dah jejak pun angka kuda merah..terlepas 1 xpe..
hehe..sekarang gak cma terrrjah blog dia!

azieazah said...

Wow! Tahniah...
Dah lebih 1500 dah follower. Bukan senang tu...

Semoga terus cemerlang. :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

tahniah kak...enjoy blogging ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign