Jun 20, 2011

Traffic blog Sinar Raudah


Agak lame rasanya aku tak bercerita pasal nuffnang! So hari nie aku nak story sikit pasal nuffnang aku. Seawal tahun hari tue aku dah kurang mengejar traffic blog memandangkan faktor kerja yang bertimbun. Ye la manekan nak menguruskan bangla lagi , business ofline lagi dan yang terbaru business online. Rasa tidak terkejarkan tapi pape pun aku happy dengan kerja aku sekarang.

Bila ada masa terluang aku pasti akan habiskan masa di blog tapi untuk blogwalking seperti dulu tidak sama sekali. Aku cuma dapat blogwalking mane yang termampu je.Kadang aku just balas kunjungan yang singgah meninggalkan komen je dan adakalanya yang singgah meninggalkan komen pun aku tak sempat nak balas.Huhuhu sorry sangattttt!!!

Ok berbalik pasal nuffnang! Sejak status aku bertukar dan sehingga ke hari nie aku masih tidak dapat status Glitterati aku. Aku cuba dapatkan kembali status aku yang telah hilang.Dan di sebabkan kes kehilangan status Glitterati aku nie aku berusaha untuk meningkatkan semula traffic blog aku.Walaupun sebelum nie traffic blog aku maintain dalam 300 uv sehari tapi aku cuba tingkatkan lagi. Alhamdulillah seminggu nie aku berjaya tingkatkan blog aku tapi sayangnya status aku masih tidak bertukar. huhuhuhu sedihnya!

Rasanya aku terpaksa melupakan status nuffnang aku.Mungkin ianya tidak akan kembali kepada ku lagi! Tapi hari nie aku cuba hantar satu ticket kepada Nuffnang harap positif la jawapannya.Tapi kalau sebaliknya aku memang nak merajuk.Aku nak cash out kan duit yang ada dan tak nak simpan lagi.Lepas tue aku nak bawa diri tak nak update blog lagi hahaha. Boleh pulak macam tue! Alasan padahal next week sememangnya aku nak out station confirm blog tak berupdate punya.huhuhu~

Traffic blog hari sabtu dan ahad je kureng sikit!

Traffic blog dari 13 jun - 19 jun


19 comments:

irwanmiswan said...

traffic blog ni memang mantap!!!!

Unknown said...

sabtu ahad memang traffic blog banyak tu je la..
akak pun sama la amy..
kalau hari lain memang traffic puas hati..:)

Unknown said...

wah! memang tinggi trafik blog amy. Akak punya seratus lebih sehari tu paling banyaklah tu, kalau tidak, 50 je purata...huhu

sahromnasrudin said...

tahniah!!! semoga ia dijadikan motivasi utk terus berkarya lg

Unknown said...

wah tinggi juga traffic blog akakkn..hehe mcm mane ayie nak maintain mcm akak nie ea?? hermm ayie biase maintain just sertus lebih jer.. dlm poses nk tingkt kan agh

Myra Jay said...

Takpe kak, buat dulu mana yg termampu k :)
Moga status Gliterati akak akan kembali ye..

Unknown said...

tahniah amy.
percaya tak,
blog ayu hanya 200-400 visitor??

tapi, tak apa.. dapat kawan2 y sekepala sudah memadai

Unknown said...

Susah juga rupanya nak dapat status tu,

Rasa nak merajuk pula dengan nuffnang ni,

Sabar2x.. ;)

♥nyeto89♥ said...

wah..byk juga tu :)

Pija Madzlan said...

Wushh....mantap2... saya doakan En Nuffnang lebih prihatin lah sikit kan...huhuhu

Unknown said...

superbb........

☾SHiemaCMa786☾ said...

wah..amy..tingginye traffic...
cma nk dpt 30 uv sehari pun payah..huhu..pasal status tu,cuba amy anta ticket kat nuff..nnti msti dah ok balik..cma pun pas tukar layout jadi camtu..

oshin said...

blog oshin tak jejak 100 pon...huhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

traffic awe turun naik kak..sebab awe ni dah tenggelam timbul dah..sebab asyik balik kg jerk..tenet pulak tak da kat kg...

chaiyok kak!

munna said...

KAK MUNNA NAK MANTAI 100 SEHARI PUN SUSAH AMY.....

Bunga said...

ada gak yek leh hilang satus tu???xtau lak bunga..

eima said...

antar la email tanya ..jhhehe

Sheherazade said...

tinggi tu,tahniah dear

azwa amani said...

banyak nyerr..adik dah jarang blogwalking..... tapi tiap2 hari mesti wajib bukak belog pink munge2 ni...hehehe..tak tahu nape

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign