Jun 15, 2011

Lucky dapat tangkap follower 1500 ^ TQ!



Terima kasih semua kerana sudi singgah dan follow blog aku nie. Lucky hari nie aku dapat tangkap follower yang ke 1500.Wowww!!! sudah semakin bertambah follower aku,Di harap selepas ini aku akan sentiasa mengupdate SR nie supaya u all tidak bosan singgah di sini. Terima kasih sekali lagi.Untuk Follower 1500 iaitu Kathy Tuah ada something untuk anda.Tungguuu!!


Note : Sekarang aku mencari follower yang ke 1555. Kenapa 1555! Kerana nombor nie adalah nombor bagi kuda merah. So please ye kalau ada yang follower di angka itu minta print screen kan untuk aku ye! TQ!!!!!



10 comments:

NARDtheNERD said...

sikit lagi nak sampai 1555.
ehehe.
:)

☾SHiemaCMa786☾ said...

wow...tahniah amy..

Aida Azryn said...

Tahniah kak! :D

1 said...

wah..sikit lagi..:)

Unknown said...

nak unfollow balik boleh tak??
nanti nak dekat 1555 baru akak follow semua..:p

Sheherazade said...

pia baru nak tegur cantik no follower amy

tahniah dear

Ummi Hanie said...

salam,wah ramainye followers amy..tahniah...

blog pun dah makin ceria..dulu purple skrg dah pink ;)

kathy said...

macam saya je tu..errr..tapi memang saya lah..heeee~ pe2 pun congrats!

mas said...

salam

yahooooooooooooooooooo

mas followe ke 1555

mas said...

dah print screen

kena htr email ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign