Jun 14, 2011

Mengidam Sizzling Yee Mee




Pandang je tau sebab semuanya dah masuk dalam perut hihi.Dekat sebulan aku mengidam nak makan sizzling yee mee tapi x berkesempatan nak makan. Hari sabtu hari tue lepas mandikan kuda merah kami ke kb mall untuk mencari sizzling yee mee tapi malangnya gerai yang menjual sudah tutup. Jadi di sebabkan aku teringin sangat nak makan , aku minta en.hubby bawakan ke mydin dengan harapan ada la sizzling yee mee di sana.

Sesampai di mydin cepat je aku menuju ke gerai sizzling yee mee tue.Tapi malangnya gerai tue dah tutup.Perghhh!!! Frust gila aku. Last aku makan bihun sup je huhuhu~ Sedih sangat apa punya malang la time² aku nak makan la x de pulak.Hati memang x puas hati sebab x dapat makan kan so continue keesokkan harinya pulak.

Pagi ahad tue en.hubby nak ke bengkel melihat kuda putihnya. Tapi bengkel pulak tutup! Ye la kelantan istihar cutikan sempena game bola sepak. Than kami meneruskan perjalanan ke tesco.Sesampai di tesco terus cari sizzling yee mee dan ternyata rezeki aku pada hari tue.Dapat la aku santap sizzling yee mee.Puas hati betul! Kebetulan pula time tue ex bos aku dari kuala lumpur ada di kota bharu dan kami merancang untuk jumpa di tesco. Ex bos dapat jumpa! sizzling yee mee dapat makan.Tambah dapat shopping sakan lagi memang puas hati betul. Thanks en.hubby next time boleh bawa lagi di saat isteri mu mengidam begitu hahaha... Mengidam mengalahkan orang mengandung pulak! hihi~

13 comments:

Hudalatip said...

last 2 weeks pun baru je makan sizzling mee ni..:)

nurkass said...

wahhh..
tercapai hajat ye..
cam sedap je tgk gambar tu..

Scha406 said...

feveret Sha tu! sedapnyer....lama jugak x mkn...ni terus tgode rs balik ni nk terus cari...ehehe

Unknown said...

sedapnye..ai pn suka yee mee ni..dulu mmg la kt kb mall tu la the best place yg sedap..tempat lain kureng skit

munna said...

kak munna baru je telan mee ni smlm amy....

Nur Hawa Mohd Zin said...

nyummy...suka sizzling yee mee macam dalam pic ni..letak telur sedap sebab cair...heheh...

Unknown said...

sure huby amy pandai main kuda kan... siap ada kuda lagi..
bab sizzling yee mee tu.. kak ayu pun layan if pi tesco.. dululah.. skrang tak makan lagi..

mengidam pulak.. glup!!!

Idah said...

dengan hidangan yg panas2 sampai rasa mau meletup lidah ni...(tak sbor sebenornya nak mkn mee tu)

Kakcik Seroja said...

InsyaAllah, akan datang rezeki untuk Amy mengandung nanti. Jangan putus harap, ya. :)

Misz-ella said...

Bila dapat apa yg di idam2kan, sure hepi dan gembira, kan.

msredcheesecake said...

cik amy,
betul tu.mengalahkan org mengandung.ke betul2 mengandung? heeee

Unknown said...

feveret saya juga sizzling yee mee ni.....:)

Sheherazade said...

dah lame pia xpekena ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign