Jun 17, 2011

Selepas Ifa Raziah ^ Alif Satar pula macam x percaya je



Hemah² sukanya la! Kalau semalam rumah aku di ketuk oleh Ifa Raziah tapi hari nie pula rumah aku di ketuk oleh Alif Satar. Amboi macam x percaya je! Tapi kan ada sedikit kemusykilan di sini sebab facebook aku nie di setting private public.So bila dah setting private public sudah semestinya orang sukar nak search nama aku dan sukar untuk add aku kecuali dari friendlist kawan yang freinds dengan aku. Hurmmm!!! Ke facebook mengalami masalah sebab aku dah setting pun tapi orang tetap boleh komen walaupun bukan friends dengan aku.Kadang pelik juga dari mana pulak dia datang dan macam mana pulak boleh komen. Pelik sungguh la!

U all pernah terjadi tak macam nie.....

12 comments:

Liyana said...

perghh alif satar tu, kamu jgn nakal(tetibe)

Anonymous said...

xder sbb x glamer ;p

Unknown said...

tak pernah pulak..
kena tanya pakar la ni..:)

Noor Fatin said...

ala bestnya alif satar!! heheh. xpenah jadi pun kak..kalau setting mcm tu, mcm tu la jadinya :)

eelobor said...

wah....hebat la amy nih. nak add jugak la....boleh?

eima said...

dah lama tak on FB ..mls...

Kakzakie Purvit said...

Kakak jarang berfb sebab tak kecukupan masalah Amy....

Rina Rahamat said...

eh eh..glemernya dia smpi artis pon nk minta kwn dgn dia..bertuahnya..:)

♥SyilaSyira♥ said...

wah...femesnya amy...pasni Tok ti plak...

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...glamor dah macam artis akak ni :)

azwa amani said...

wahhh..pemes akak kalau mcm ni...hehehehehehe

Sheherazade said...

caya la dear,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign