Jun 18, 2011

Thanks for the wish



Terima kasih semua di atas ucapan kelahiran aku yang ke-27 tahun.Wahhh!!! dah bosar dah ha! Pejam celik pejam celik usia pun dah meningkat. Perkahwinan pun dah nak masuk fasa yang ke tiga. Serius semakin jauh kaki melangkah semakin takut pula diri ini. Takut untuk menempuh setiap liku² yang mendatang.Di harap diri ini semakin matang dan tabah untuk menempuh setiap rintangan.

Tahun nie adalah tahun yang paling mengembirakan aku. Di saat menanti ulangtahun kelahiran, keluarga ada di bersama ku. Serius happy sangat. En.hubby pula melayan aku seperti seorang puteri. Apa saja keinginan aku semalam di turuti. Thanks papa Amirul Ridzuan coz semalam belanja mama macam². Terharu sangattttt! Even perancangan awal nak celebrate di luar tapi aku menolaknya kerana aku ingin sambut di rumah sahaja. Lagi best bila kesemua masakkan tu aku masak sendiri.Tanda terima kasih aku kepada keluarga yang sanggup datang dari Ipoh semata² ingin menyambut ulangtahun kelahiran ku.Thanks all~

Menurut pada jadual awal sepatutnya semalam en.hubby kena out station di Penang tapi di sebabkan faktor² tertentu dia tunda ke hari ini.Sekarang en.hubby dalam perjalanan ke Penang.Konvoi kereta bersama kekanda ku. Semoga perjalanan en.hubby selamat ke destinasi yang di tuju. 4 hari kena tinggal pasti aku merinduinya punya. Mujurlah ada bonda dan ayahanda menemani aku di sini kalau tidak kejung duduk sorang² kat rumah.Mil & fil masih di London...Ok la thanks again ye! Nak blogwalking pula semalam x sempat nak blogwalking coz seharian busy untill tengahari nie.Now dah free boleh la balas kunjungan semalam..Jom kita jogging sama² nak.



6 comments:

Sheherazade said...

:)...so sweet

Nazzue said...

Happy bufday yea...terlamabt kot wish.. :)

Lepak sambil bersantai di NazZue.com

atuk said...

Assalamualaikum Amy

maaf, saya ketinggalan dgn besday amy

saya ucapkan juga..

SELAMAT HARI ULANG TAHUN YG KE 27

moga kegembiaraan terus mendampinggi amy sekeluarga

Wassalam

Unknown said...

selamat ulang tahun kelahiran ye amy..
murah rezeki panjang umur dan sentiasa bahagia bersam ale;uarga..:)

IMANSHAH said...

sorry lambat wish.. HAPPY BUFDAY AMY

ibu qaleesya said...

hepy belated beday akak.. moga panjang umur dan di murahi rezeki selalu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign