Jun 15, 2011

Mohon maaf di atas kesilapan entri mengenai anak kembar Sazzy Falak ^ Mohon maaf kak Sazzy Falak



Entri ini merupakan entri ketiga yang aku tulis mengenai anak kembar Sazzy Falak. Comel kan! Bila aku lihat gambar anak kembar Sazzy Falak nie terasa keinginan untuk bergelar ibu itu memuncak² dalam diri.Tapi apakan daya rezeki masih belum berpihak kepada aku huhuhu.Uish dah janji x mau touching² bab² nie lagi hehe.

Kalau ada yang mengikuti entri aku yang lepas mengenai anak kembar Sazzy Falak nie , aku nak mohon maaf kerana ada berlaku kesilapan info di situ. Actually Bayi kembar Sazzy Falak ini bukan kedua²nya puteri tetapi kembar sepasang. Aku pun baru tahu tadi huhuhuhu.Macam mane boleh salah info pun tak tahu la.Selama nie mati²an aku ingatkan anak kembar Sazzy Falak nie kedua²nya puteri. Setelah aku membelek beberapa blog hiburan baru la aku tahu yang anak kembar Sazzy Falak merupakan kembar sepasang. Adoi kesian betul la! Macam mane boleh salah info nie..Malunyaaaaa la....

Sorry erk! Sorry juga pada kak Sazzy Falak di atas kesilapan info ini huhuhuhu .

Berminat untuk join fanpage Sazzy Falak boleh klik di SINI.




Note : Thanks la kepada yang komen dan membetulkan kesilapan di entri aku tue but ada sedikit confuse di sini selama aku mengikuti fanpage Sazzy Falak x de pulak aku lihat Sazzy mengatakan putera dan puteri.Selalu tulis puteri je.aduh bertambah confuse!!! Tolong! Tolong!

20 comments:

zura_habibhaariz said...

eh ingatkan dua2 pompuan...bukan nama tiara n iman ke? kena tgk balik la...

Mrs Azhar said...

aik, betul la anak dia dua2 girl. dlm fb dia pun dia tulis princesses, daughters.. nama anak dia Imaan Lily & Tiara Rose..

Kak Amy said...

Amy pun sangka begitu tapi di entri yang lepas ada seseorang komen dan betulkan info tue salah anak Sazzy Falak kembar sepasang tapi bukan kembar kedua2nya perempuan... aduh! bertambah confuse nie..

Kak Amy said...

Link blog hiburan >>

http://joyyah.blogspot.com/2011/04/sazzy-falak-dah-lahir-anak-kembar.html

sarah-najwan said...

untung dpt ank kembar kan.

akak baru tau ni..hehe

Noor Fatin said...

dua2 pmpuan la kak. saya ada baca dalam paper..huu..

Mrs Azhar said...

hmmm tp nak lg sahih mestila ikut tulisan sazzy sendiri dlm fb dia tu kan? twitter suami dia pun tulis 'beautiful babies'.. mgkin org tu tersilap kot.. =)

eima said...

agak2 mana ek boboy ??

suria lekatlekit said...

wah best dpt kembar sepasang. cukup sekali bersalin jer...
pasal anak tu.. Mungkin Tuhan nak bagi Amy Honeymoon dulu. Faham perasaan seorang perempuan yg dah kawen tp blm di kurniakan zuriat.
TERKINI :ANAK BUAT MAKSIAT, IBU DI BOGELKAN
TERKINI :DATO SITI NURHALIZA BELUM BAYAR HUTANG CIKGU SHIDA?
TERKINI :Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita

Moumo said...

stahu sy betol la duadua princess
tp dorg ne kembar xsame rupa

Eera Shera said...

comelnye anak die...nak cubit pipi

Sarah Syazwani said...

rasanya ms bc beautiful nara mention 2 2 girls..confuse jugak niii

nurkass said...

la..ari tu dgr dua2 perempuan..mana satu betul nih..konpius dah..

amiey lee said...

amy - rasanya dua2 princess la..sbb sazzy ni amik insuran tuk anak2 sama dgn kta under agen yg sama

tak silap kta dia bgtau pompuan..hee kana tanya balik nih

husnalalink said...

ehh yeke sis? saya pun ingat kembar perempuan..salah info gak le nie..adehh

husnalalink said...

eh jap slpas bace balik komen org..saya rasa kembar perempuan laaa siss...hehehhe..sape yg salah bg info tuee..hehehe

Hudalatip said...

anak dia dua-dua perempuan,selalu baca twitter dia..memang daughters..jadi amy tak salah la..amy betul..cuma kalau tak silap, kembar dia tu kembar tak seiras..

Unknown said...

tak kisah amy..
yang penting comel..
heheheh

Bionic women said...

aritu baca kat twitter cakap 2 girls...
mungkin pemberi info tu yg salah kot..
tomei kan baby...adoi kita nak menambah ni tuhan x bagi lagi rezeki..huhuhu..mungkin nak together2 ngan amy kot...hehe.insyallah

Sheherazade said...

xmo sedey ye :'),insyAllah..Amin

pia pon teringin sgt


bahagia rase dpt baby kembar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign