Jun 16, 2011

Ifa Raziah datang ketuk pintu rumah aku



Tajuk perghhh!!! bukan main lagi. Macam la kak Ifa Raziah tue nak datang rumah aku.Betul tak! Berangan boleh la hehe. Kak Ifa Raziah just datang kat page facebook aku je.Tue lihat kat atas tue , Kak Ifa Raziah add page Amy Syaquena .Habis suka aku hehe. Actually aku pernah bertentang mata dengan kak Ifa nie masa tue di rumah kak Zarina Zainuddin di Subang Jaya. Time tue birthday kak Ina. So itulah buat pertama kalinya kami bertegur sapa.

Tidak di nafikan beliau memang seorang yang freindly dan banyak cakap. Satu yang aku kagum dengan diri beliau even orang dok kata beliau ratu botox ke apa ke tapi beliau tetap cool. Sikit pun x marah! tapi dalam hati wa'allahualam.Second time kami jumpa masa show abang ipar aku.Masa tue kami tak de la sembang lame pun coz time tue beliau nak buat show tapi sempat juga la beliau kempen pasal produk coway. Nak sharing tips berkenaan kecantikkan pun x sempat. But honestly aku katakan beliau tidak la se'laser yang kita sangkakan.

Ok la kepada yang ingin berkenalan dengan kak Ifa Raziah boleh la add facebooknya di SINI.
Akhir kata dari aku semoga kak Ifa Raziah cepat sembuh.


13 comments:

kurus said...

waaaaa ifa raziah nie xtive fb erkk .. akak lak dah lama x bukak huuh

My Little Diary said...

wah ifa raziah...
teringat citer kat astro warna... "dato' oopps datin"

azwa amani said...

huhuhuhuhuhu :) ingatkan datg umah betul2...

sahromnasrudin said...

glemer u heheheheeee

zaidah said...

bestnyer amy dapat bertegur sapa ngan dia...suka tengok muka dia yang cantik tu...

ana said...

ok apa...ingat senang nak suruh artis add kite? hehehe

Hudalatip said...

wah..fofular gitu..hehe

ozzy said...

Assalam..

Ifa Raziah suntik lagi ke? hehe..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

tahniah...

Wassalam

Unknown said...

akak pun rasa dia tak lazer..
yang lazer tu si azwan ali..
mulut membinatang kan orang je keja nya..

Kamsiah yusoff said...

salam
kwn akak ada amik gambar dgn ifa ni...kt sg petani...biz corset/girdle ke apa jenama tu dulu...bkn main seksi lg ifa ni..tersembul dada..

Sheherazade said...

waaa,retis :)

Panglima7 said...

Uihh...buat terkejut Panglima jer..ingat betul2...hehehe
Apa pun Panglima memang terkejut bila Ifa add fb amy. Itu tandanya amy dah famous...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign