Nov 1, 2010

BERAKHIRNYA CUTEST BABY CONTEST BERSAMA SINAR RAUDAH

Morning all...

Aku baru je sampai rumah di kota bharu.. flight pagi nie delay hampir setengah jam.. enjin kapal x boleh nak hidup , nasib la dah berada dalam kapal jadi boleh la tido...nie kepala aku masih tintong lagi coz bangun mengejut...hampir 20 minit berlegar2 di awan2gan dik kerana kapal x boleh nak landed , hujan lebat sangat.. selalu Kuala Lumpur - Kota Bharu dalam 55 minit je hari nie dekat 2 jam lebih baru sampai..huhuhuhu!!!

Tadi sempat juga aku baca dua tiga komen dari rakan blogger.. jangan wisau ok link korang masih ada cume aku x publish je lagi.. selalunya aku akan baca komen dulu dan kemudian membalas kunjungan ke rumah korang tapi di sebabkan terlalu banyak komen masuk jadi aku x publishkan dulu.. banyak dowh beratus.. kepala aku lak tengah tintong jadi bagi aku rest dulu nanti lewat sikit aku publishkan semua link korang ok...jadi jangan wisau..

Kepada yang dah join contest bersama sinar raudah , terima kasih banyak2 aku ucapkan.. contest sudah pun berakhir semalam.. hari nie juri dah mula membelek gambar2 si manja korang.. next week aku akan umumkan siapakah pemenangnya.. bagi masa dekat juri dulu ok memandangkan lebih dari seratus penyertaan.. banyak tue bukan senang nak check satu2...
korang doakan saje supaya gambar yang di pertaruhkan dapat menambat hati juri... good luck semua & love u all ...


13 comments:

Fazleyatul Aini said...

rest la
kepala saya pon tintong ni

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..selamat awak sampai KB ya

Diamilikku said...

tahniah kelantan menang..hehehhehe...:)

Cekotet said...

lambat la pulak singgah blog ni .

aanie said...

x sabar nak tau result...hehe...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kalau penat lagi..ape kata tido sampai lebam. lepas tue msti fresh balik. insyaallah...

Kak Amy said...

lya tintong gak erk..

Kak Amy said...

salam shahrom..

alhamdulillah dah selamat sampai, thanks ye

Kak Amy said...

salam dia milik ku...

thanks erk gomo kelate gomo hehehehe..

Kak Amy said...

salam secotet..

lambat erk anyway thanks erk..

Kak Amy said...

salam aanie..

awak x sabar amy pun same gak. berdebar2 lak ha..pape pun kena sabarrr

Kak Amy said...

salam kinakoyu..

hahahaha..tido sampai lebam

anamizu said...

salam ^^

semoge sehat2 aje utk mengadili contest dgn jayenye..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign