Nov 12, 2010

SAAT YANG BAHAGIA BY MY PRECIOUS



Firstly aku nak ucapakan terima kasih kepada mylilcutei kerana sudi menjemput aku join contest ini...jommm!!! ramai2 kita meriahkan lagi contest ini.kalau nak tahu syarat2nya klik sini..

Ini gambar yang aku pertaruhkan..



Tadaaaa!! muka pengantin cuak apabila di julang..


Amy syaquena & Amirul Ridzuan
Mama & Papa / Sayang
( 20-12-2008 )


Pengalaman kali pertama di rumah mertua

Aku mudah menyesuaikan diri dengan keluarga mertua jadi x ada banyak masalah dan yang penting ia adalah satu pengalaman yang sangat berharga dalam hidup aku...

Sekarang masa mengtag rakan blogger , kita lihat sapa yang kena...


Tarikh tutup penyertaan 12/12/2010





5 comments:

Ayu said...

salam amy~
wah,bestnye kena julang ms ari kawin ye..
thanx ye amy coz support GA sy..
Gud luck yer..
(",)

Kak Amy said...

wasalam..

Thanks ye

ardinihumaira said...

wahh uniknya!
ni memang raja sehari :D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wahhh...pgntin dijulang tu..mcm ceta sultan zmn2 dulu..

azwa amani said...

kak amy uar mcm adat perpatih laaa...family kiter sumer kawin ade julang2 nie...siap pengantin lepaskan ayam 2 ekor lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign