Nov 18, 2010

ADA SAPE2 NAK TOLONG AKU TAK???




Salam..

Selamat bekerja kepada mereka yang sudah mula bekerja dan selamat bercuti juga kepada mereka yang masih bercuti lagi...aktiviti aku hari nie sangat la padat..en.hubby nak buat BBQ malam nie bersama budak2 ofis dia.. jadi selain ayam dan daging bbq aku kena la juga sediakan makanan sampingan lain , jadi kepada sesiapa yang tinggal di kelate jemput la datang ke rumah ye..

Urmmm..kalau tengok pada cuaca macam mendung je nak hujan..adoi macam mane la malam nanti erk , hope tak hujan la.. hari mendung mood aku pun mendung..selalu uat keje cepat je tapi sejak aku di serang sakit perut nie , buat keje pun jadi lambat macam kura2.. mood jangan cakap la..perut aku x ok lagi nie dah masuk 3 hari meragam gara2 makan ketupat huhuhu...ada sape2 yang sukarela nak bantu aku tak???



16 comments:

Ayu said...

salam~
klu sy balik kb bleh tlg amy..hehe..

apezs shah said...

hehe meragam ke.. alahai... xbest mcmtu.

Sheherazade said...

dah mkn ubat tak?

sorry xdpt tlg hehe,jauh la

atuk said...

Assalamualaikum Amy

nanti saya ke kg Amy..
nak tolong bakar ayam
he he

Wassalam

Fazleyatul Aini said...

haha biasa la tuh musim raya perut mesti sakit sbb byk mkn

aitotyati said...

same le kite perut tak brp nk best

slmt ber bbq ye

ozzy said...

salam amy..

Nanti ramai la yg tolong tu..tolong tengok dan tolong makan atau tolong habiskan hehe..

IMANSHAH said...

amy, i pun nak buat BBQ ngan anak2 murid I

Hanisham Ab Halim said...

Dah pegi klinik ke weyyyy sakit perut tu... Sedapnyer BBQ. Post ke KKB seketul.. hehehhe

yanamib said...

klu duk dkt bley gak nk tlg..hehe..jauh tu klate...

neway slmt hari raya kak! ^_^

ardinihumaira said...

semoga cepat sembuh ya sis :)

noor said...

sian amy kena skt perut...kalau dkt leh jer dtg tlg hihihi

Anonymous said...

Wooow nice
Don't give up to give more
keep smile and please visit back
our simple blog on http://7og4nk.blogspot.com you can find the real place for your vacation. please come and enjoy the real joy. just in Lombok Island.

Many Thank's & Best Regards
Yosh

::FAIZ:: said...

hehe maafla tak dpt tlg

::FAIZ:: said...

hehe maafla tak dpt tlg

ibu qaleesya said...

masak sedap2 ye akak sayang.. yeay@!!! malam ni makan free lagi..hkhikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign