Nov 27, 2010

PAST , PRESENT FUTURE



Salam..

Malam nie aku nak tulis pendek je.. jadi kalau tulis pendek , itu maknanya aku sedang berfikir " deep thinking " hehee...(",)

" Kita belajar dengan ujian dan dugaan..kita membesar dengan ujian dan dugaan..kita dewasa dengan ujian dan dugaan.. kita matang dengan ujian dan dugaan..kita kenal erti hidup dengan ujian dan dugaan.. Hatta kita belajar untuk terus hidup juga dengan belajar daripada ujian dan dugaan.. dan kadang2 ujian dan dugaan tue bukan hanya kepayahan je tapi kesenangan pun satu ujian juga.. sebab kesenangan dan nikmat boleh buat orang lalai , boleh buat orang lupa diri , boleh buat orang lupa segalanya..."

Aku bersyukur sebab ujian dan dugaan yang pernah datang dah jadi turning point dalam hidup aku..sebab bile fikirkan balik satu aje yang boleh aku conclude kan , " Allah knows better than me" ..hidup bukan semata2 nak ingatkan masa lalu tapi renung balik dan advise new strategies.. itu yang patut kita tahu..

Deep thinking,still.continues....

2 comments:

eelobor said...

salam, memang betul tuh. dengan pengalaman yg lalu pun mematangkan kita demo melangkah ke depan

Artzlizan said...

ujian dan dugaan...jadikan kita lebih matang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign