Nov 3, 2010

VVIP KETUK RUMAH AKU


Happynya lalalalalalala....

Naik juling mata aku bila lihat friend request di facebook aku... macam x percaya pun ada , jenuh aku membelek2 betul ke atau ada orang yang guna gambar dan name idola aku nie.. sekali tengok betul la...perghhh!!!! terkezut beruk siut tergamam aku seketika bila lihat orang nie add aku..

Actually aku dah lame tunggu kehadiran tuan empunya diri nie.. selalu tengok dia follow rumah kawan2 tapi rumah aku x de pun huhuhu :( cewah buat ayat sedih la pulak heheheheh...(",) minta simpati nampak sinar raudah...x de la sampai macam tue , aku percaya walaupun kehadiranya tidak di lihat namun sesekali dia mesti singgah dekat teratak aku kan... ayat menyedapkan hati hehehehe..(",)..yang penting aku langsung x amek hati malah tetap menjadikan dia sebagai mentor aku..

Hari nie aku happy sangat sebab dia hadir juga walaupun kehadiranya hanya di dalam facebook tapi bukan di sinar raudah .. senyum2 simpul aku bile melihat wajahnya.. dalam hati nie kembang bertaman2..mesti korang nak tahu sapa tuan empunya diri tue kan , meh sini aku bisik siapakah gerangnya...dah tahu korang senyap2 ok jangan kecoh2 nanti orang gelakan aku pulak...apa tak dengar hehehehe korang tengok kat bawah nie ye...



Nie lah idola aku merangkap mentor aku dalam diam.. thanks En.Ben kerana sudi add aku.. walaupun bagi korang ia satu perkara biasa tapi lain pula bagi aku.. VVIP ketuk rumah sape x suka kan bukan senang orang nak singgah... terima kasih sekali lagi EN.Ben Ashaari (",)

8 comments:

aanie said...

hehehe....tu ben dah follow pun....

eMMe said...

wahhhh...terkejut beruk hang...hehehe...

ana said...

boleh minta tip jd top blogger tu...

idasm said...

salam Qna, happynya dia. akak pun tumpang happy utj qna jugaklah.

salam kenal.. (tgk dr profile .. orgnya ceria dan sporting.. mcm boleh ngam je kita nie... hehe)

Ayu said...

salam~
wawawa..tgk kat sebelah 2..VVIP 2 dah follow u pun..hehe..;)

eelobor said...

nak tngu puteri dtg ketuk gak eh... hihihihi

Pencacai Alim said...

aku nk follow juga la

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wahhh...dasat kt fb pon dia dh add...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign