Nov 7, 2010

BILA ISTERI SAKIT SUAMI JUGA TERASA KESAKITANYA



Salam hujung minggu..

Aduhhh!!! aku sakit telinga .. banyak tempat lain asal la dalam telinga aku juga la ko nak tumbuh.. agak2 la sakit dowh...aku gah marahkan jerawat nie..jerawat sudah tumbuh dalam telinga aku, sakit la sangat... bile aku picit berdarah pastu jadi berdenyut2 lak dah hampir seminggu dah nie... apa la aku nak buat lagi nie..tido pun x boleh mengereng ke kanan sebab bile tertekup telinga jadi sakit..

Tadi nak bagitahu en.hubby pasal telinga aku nie dah semakin sakit , tup tup dia pulak bagitahu telinga dia pun sakit sebelah kanan...adakah ianya secara kebetulan atau en.hubby saje nak kenakan aku...sebab semalam pun dia ada bagitahu , kalau aku sakit dia pun akan terasa sakitnya tapi aku ingat dia saje main2kan aku sekali betul la..tadi nak tipon dia bagitahu , sekali dia pulak tipon kita dulu bagitahu..ajaibkan..pelik tapi benar...nie mesti hukuman sebab en.hubby dah pecahkan jerawat dalam telinga aku tue , sian en.hubby sabar ye hehehehehe...(",)

7 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

heheheh..sian korang berdua nih...hahahah! apa2pun berdoalah ek...

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

heheheh..sian korang berdua nih...hahahah! apa2pun berdoalah ek...

sarah-najwan said...

mmglah amy..suami isteri sama aje..ada telepati...hehe..

ada chemistry gtu...

semoga cepat sembuh..

azwa amani said...

cepat g klinik yer kak...

Diamilikku said...

jerawat dalam telingan memang sakit..kata org tu resdung..sebab tu berdarah..ntahla tak penah kaji betul ke tak..tapi saya pun kertaap jugak jadi...huhuhuh..memang menyakitkan

ardinihumaira said...

sehati sejiwa...
ikatan kasih sayang yang utuh buat kita dapat rasa sakit suka duka bersama.. semoga semua pasangan suami isteri berbahagia, amin

Unknown said...

sweetnya ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign