Nov 26, 2010

SEDIHNYA DI TINGGALKAN SUAMI



Morning...

Terima kasih semua di atas doa2 kalian.. alhamdulillah hari nie aku dah mula beransur pulih tapi ada sedikit sedih coz x dapat nak meneruskan tugas, out station terpaksa di batalkan.. aku kena banyak berehat , tambahan pula perjalanan yang jauh takut akan memudaratkan lagi kesihatan aku yang belum stabil nie..mudah2an sehari dua nie ok la.. penat dah aku dok minum air 100 plus nie dah naik kembung perut aku di buatnya , x pe la janji boleh baik kan...

Pagi nie en.hubby sediakan aku sarapan serta ubat2 yang wajib aku makan.. en.hubby terpaksa pergi juga kursus di Sungai Petani , walaupun di dalam hatinya berat untuk meninggalkan aku tapi apakan daya dia x boleh batalkan kursus ini kerana ia melibatkan Operasi Bank...jadi tinggallah aku bersama ibu dan bapa mertua aku...

Sedih gile time en.hubby nak pergi tadi..banyak kali dia pesan jangan lupa makan jangan biarkan perut kosong, ubat kena makan ikut masa , air 100 plus kena minum dan jangan lupa minum air suam banyak2 sambil usap2 rambut aku..aku tahu en.hubby berat nak tinggalkan aku dalam keadaan aku yang uzur nie.. masa nak gerak tadi dalam kereta dia lambai2 tanganya sehingga luar pagar rumah...Huwaaaa!!! sedihnya , semoga en.hubby selamat dalam perjalanan pergi dan pulang..

amin..

13 comments:

::FAIZ:: said...

sweet husband n wife

apezs shah said...

wawawawa kak saya pulak nak nanges juga.. romantik dan ceria.
kak semoga cepat sembuh ye. Insyallah semua kembali baik.;)

Kak Amy said...

salam faiz..

Thanks dik..

Kak Amy said...

salam apezs..

Thanks dik..

ibuintan said...

ala sedihnya.. taching sungguh la..

copek sembuh yo..

sarah-najwan said...

ololol..siannya..
usahkn amy..
akak pom rasa gtu bila hubby xde

bila rindu..call yer cik abe tu amy..suara cik abe mesti buat amy semakin sembuh..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

seronok sesekali berjauhan...
he he

Wassalam

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mmg sedih kena tiggl ngan hb kan..tmbh2 duk sakit plak..x per bkorban sket..hehe..

Ayu said...

salam amy~
huhu..faham perasaan amy..
dulu kena tinggal masa tgu nak bersalin kt kg..ari2 nangis...
mak cengeng..patut dpt anak cengeng jugak..hahaha...;)

btw amy, jaga kesihatan tau..(",)

azwa amani said...

mcm bace novel plak biler bace entry nie..huhuhu...suke tgok akk...hepy family.. :)

cepat sihat yerr :)

me suya said...

sabar yer kak.. hehehe
syg isteri kena tggl2 kan

Kaseh NazLieza said...

beruntung akk dpt suami yg penyayang mcm tuh..hope berbahagia selalu kak..

Nazz@Purple said...

ala jauh pun.leh calling2 tanya khabar..jgn sedih2 k...jgn lupa mkn ubat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign