Nov 16, 2010

MINAT AKU HOBI AKU


Salam all...

Blurrr blurrr nie , fikiran aku rasa macam terkunci je.. mungkin sebab aku terlebih fokus untuk hari esok kot hehehehe...(",) excited sangat nak menyambut hari raya korban di kelantan , selama nie dok dengar owang bercerita je..ok la stop cite pasal raya sekarang aku nak cite pasal hobi , hobi bagi owang2 pempuan seperti aku..

Ok cerita pasal hobi nie kan ,terus terangla aku katakan aku minat gile kalau soal kasut , handbag dan pakaian..biasanya untuk kerja la sebab sebelum nie aku keje jenis ofis hour , jadi biasa berbaju kurung or kebaya n sometimes kasual jugak la yang simple dan selesa..tapi kalau bukan masa keje aku lebih selesa dengan jeans , t-shirt dan ladies shoes je..bagi kasut pula aku lebih gemar kasut bertumit yang jenis berbaji (wedges shoe) ,tumit lebar dan sebagainya tapi aku lebih jatuh cinta lagi kalau kasut jenis berbaji @ wedges ala kasut wedges yang macam tumit gak tapi ianya rata sampai ke tumitnya..

Kalau pergi super market aku pantang kalau nampak kasut macam tue mesti bergelora jiwa raga aku nie nak beli..setakat nie aku ada lebih daripada 10 pasang kasut jenis nie , sampaikan en.hubby pun selalu tegur asal la asyik beli kasut jenis yang same je heheheh (",) aku jawab suke hehehehe...(",)

Honestly aku suka kumpul koleksi kasut dan handbag , dari segi harga pula aku x kisah sama ada mahal atau pun murah , branded or local asalkan ianya selesa di pakai nice look n boleh matchingkan dengan pakaian..semua nie satu keperluan gak , bagi aku yang penting kita puas dan happy memilikinya seperti memberi kita self confident gitu..



,

11 comments:

Kakzakie Purvit said...

Salam Amy,

Macam samalah kita nie... Tapi kakak masih beruntung sebab anak kakak dah boleh share ngan kakak. Amy kena tunggu lama tu kalau nak share ngan anak. He...he....

atuk said...

Assalamualaikum Amy

hobi yg tidak membazir
tak pa ler

Wassalam

yanamib said...

girls will always be girls..sy minat beli pakaian...kasut and h/bags kureng sket..tp wedges mmg sgt selesa..x skt kaki mcm high heel biasa kn =)


slmt hari raya sis!

Rizziela said...

Saya pun suka..tapi belum boleh kumpul lagi barang2 tu :D

Rizziela said...

Saya pun suka..tapi belum boleh kumpul lagi barang2 tu :D

mama tisya said...

pki kasut wedges mmg best...tk la riso kot2 terpeleot mcm pki tumit tgi yg halus tu...

**salam aidil adha..ry haji kt kelate sure meriah tp kita tk blk..ry kl je

Pencacai Alim said...

slamat hr raya...

noor said...

amy hobi kita sama ler hihihi...i like wedges...

AngahSayang2314 said...

minat2 angah pun sama gak macam amy gak.. i likesssssss hehehee

ana said...

mak aih banyak nye kasut...

Wonderful Life with Mary Kay said...

best shopping kalo ada duit kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign